لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه آیفون XR2 با دوربین دو لنز برای بار دیگر تائید شد

عرضه آیفون XR2 با دوربین دو لنز برای بار دیگر تائید شد

 شایعات در مورد قابلیت‌ها و خصوصیات آیفون‌های عرضه شده در سال 2019 در حال افزایش است و حالا یکی از منابع خبری معتبر، شایعاتی در مورد عرضه آیفون XR2 به همراه دوربین دو لنز را منتشر کرده است.

مجله اینترنتی فوربس به تازگی در گزارش جدید خود خبر از تلاش شرکت اپل برای رفع محدودیت‌های آیفون XR2 منتشر کرده است. بر اساس این گزارش اپل تصمیم دارد تا آیفون 11 و آیفون 11 مکس را با دوربین 3 لنز و آیفون XR2 را با دوربین 2 لنز آماده عرضه کند.

این مجله اینترنتی اعلام کرده که یکی از مهم‌ترین مشکلات اپل برای عرضه نسخه اولیه آیفون ایکس آر در نیمه دوم سال 2018 و نیمه اول سال 2019 میلادی مربوط به عدم ارائه دوربین دوگانه در آن بود. در حقیقت بسیاری از کاربران تمایلی برای خرید تلفن هوشمند 750 دلاری شرکت اپل که تنها یک لنز در قسمت پشتی خود داشته ندارند و به همین دلیل میزان فروش این محصول به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

بر اساس گزارش این موسسه، شرکت اپل تصمیم ندارد تا این بار برای آیفون XR2 از دوربین دو لنز استفاده کند که باعث افزایش میزان فروش این محصول نسبت به نسخه‌های پیشین آیفون می‌شود. بسیاری از تحلیلگران بر این عقیده بودند که خرید آیفون XR برای کسانی که از دوربین استفاده زیادی می‌کنند توجیه پذیر نیست چرا که آیفون 7 پلاس و 8 پلاس با قیمت پایین‌تری آماده عرضه شده‌اند و دوربین دو لنز را در خود جای داده‌اند.

بر این اساس اپل تلاش دارد تا در سال جاری میلادی از آیفون XR2 با دوربین دوگانه آماده عرضه شود. دوربین آیفون XR2 دقیقاً همانند آیفون X و XS توانایی ثبت تصاویر پرتره به صورت سخت افزاری و پردازش آن‌ها در حالت Bokeh را دارد و اپل در سطح کیفیت عکس‌های گرفته شده با استفاده از این تلفن هوشمند را افزایش خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373