لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن گوگل فیت با قابلیت همگام سازی با Health آماده عرضه شد

اپلیکیشن گوگل فیت با قابلیت همگام سازی با Health آماده عرضه شد

 شرکت گوگل اخیراً توانسته با همکاری اپل امکان همگام سازی اپلیکیشن گوگل فیت با سرویس Health توسعه داده شده توسط اپل را فراهم کند.

بر این اساس، کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون که از ساعت‌های هوشمند مبتنی بر WearOS استفاده می‌کنند از این پس می‌توانند فعالیت‌های ورزشی و فیزیکی خود را در اپلیکیشن Health ارائه شده در سیستم عامل آی او اس مشاهده کنند و از آن طریق به اطلاعات بهینه‌تری دسترسی داشته باشند.

کاربران از این پس می‌توانند با آپدیت اپلیکیشن گوگل فیت در آی او اس و از طریق اپ استور اقدام به اتصال حساب کاربری گوگل خود به Health کرده و از آن طریق تمام اطلاعات ذخیره شده با استفاده از ساعت هوشمند خود را مشاهده کنند. گوگل از سال 94 امکان استفاده از ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید ویر را برای کاربران آی او اس فراهم کرده بود و در اوت گذشته خبر از تلاش برای ارائه قابلیت همگام سازی اطلاعات با اپلیکیشن Health را داده بود. بر این اساس کاربران ساعت‌های هوشمند مبتنی بر WearOS نیز می‌توانند همانند کاربران ساعت‌های هوشمند اپل واچ اقدام به ثبت فعالیت‌های فیزیکی خود در Health کرده و آن‌ها را با استفاده از برنامه اختصاصی شرکت اپل مورد بررسی قرار دهند.

البته ارائه این قابلیت به معنای امکان استفاده از اپلیکیشن Wtach و اکتیویتی‌های ارائه شده در آن برای کاربران ساعت‌های هوشمند دیگر نیست. بر این اساس کاربران اپل همچنان قابلیت‌های ویژه‌تری را برای کاربران اپل واچ نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند در آیفون‌ها در نظر گرفته است.

اتصال این دو اپلیکیشن به کاربران امکان ثبت ضربان قلب، فاصله طی شده به صورت پیاده و تعداد گام‌های برداشته شده را در آیفون‌ها و در اپلیکیشن Health می‌دهد. کاربران از طریق این روش می‌توانند به صورت هوشمندانه‌تر مدیریت فعالیت‌های فیزیکی خود را کنترل کنند و از آن طریق کارهای مختلفی را با استفاده از ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی اندروید برای ساعت‌های هوشمند انجام دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420