لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت اسکرین تایم و کنترل والدین برای اپلیکیشن‌های متفرقه بسته می‌شود

قابلیت اسکرین تایم و کنترل والدین برای اپلیکیشن‌های متفرقه بسته می‌شود

 شرکت اپل به تازگی از طریق منابع رسمی اعلام کرده که دیگر تمایلی برای ارائه قابلیت اسکرین تایم و کنترل والدین در اپلیکیشن‌های متفرقه ندارد.

فیل شیلر، مدیر بخش بازاریابی جهانی شرکت اپل در ایمیلی به خبرگزاری نیویورک تایم اعلام کرده که تعدادی از اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور از قابلیت اسکرین تایم و کنترل والدین برای ردیابی و کسب اطلاعات شخصی کاربران سو استفاده می‌کنند که این مسئله به طور مستقیم باعث فاش شدن اطلاعات حریم خصوصی کاربران می‌شود.

بر اساس این بیانیه اپلیکیشن‌های خاطی که از طریق دسترسی به اسکرین تایم و قابلیت کنترل والدین اقدام به بررسی و ذخیره اطلاعات شخصی کاربران می‌کرده‌اند از همین حالا از اپ استور حذف شده‌اند و اپل دیگر تصمیمی برای ارائه این قابلیت به اپلیکیشن‌های متفرقه عرضه شده توسط کاربران دیگر ندارد.

بر اساس ادعای فیل شیلر، توسعه دهندگان این اپلیکیشن‌ها می‌توانند به صورت زیرکانه اطلاعات شخصی کاربران را ثبت کنند و از آن طریق زمان فعال بودن آن‌ها برای استفاده از دستگاه‌های هوشمند را تشخیص دهند و از آن طریق اهدافی غیرمعمول را در پیش بگیرد.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا با حذف امکان ارائه این قابلیت به کاربران هیچ امکانی را برای ردیابی اطلاعات شخصی افراد را به توسعه دهندگان ندهد.

این شرکت همچنین اعلام کرده که خانواده‌ها نباید در زمینه ارائه دستگاه‌های الکترونیکی به فرزندان خود داشته باشند و بر این اساس شرکت اپل حتی کمترین ریسک برای ارائه قابلیت‌های مختلف در آیفون‌ها و آیپدها را نمی‌پذیرد و بر این اساس قابلیت جدید ارائه شده در آی او اس 12 را حالا برای تمامی اپلیکیشن‌های متفرقه که توسط توسعه دهندگان در اپ استور عرضه شده است را بسته تا امنیت کاربران را بیش از گذشته تضمین کند. گفتنی است که این قابلیت همچنان برای اپلیکیشن‌های داخلی شرکت اپل قابل استفاده خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت