لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از آی او اس 13 منتشر شد

تصاویر مفهومی از آی او اس 13 منتشر شد

آی او اس 13 قرار است بر اساس جدول زمان‌بندی شرکت اپل در جریان رویداد روز اول کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال یا همان WWDC 2019 آماده معرفی و آماده عرضه به بازار شود.

در این میان یکی از طراحان تصاویر مفهومی مجموعه‌ای از عکس‌های احتمالی مربوط به این سیستم عامل را منتشر کرده است و قابلیت‌های خاص و ویژه آن را بر اساس شایعات مطرح شده به تصویر کشیده است. این تصاویر نشان دهنده اقدام اپل برای تجهیز آیپدها به نشان گر ماوس و امکان اتصال ابزارهایی نظیر مجیک ماوس به آن‌ها است . 

این تصاویر توسط Guilherme Martins Schasiepen منتشر شده است که در آن‌ها برخی از قابلیت‌های خاص آی او اس 13 نشان داده شده است. او در طراحی این تصاویر تلاش کرده تا تصاویری از آی او اس 13 را در ظاهر آیپد پرو را به تصویر بکشد. قابلیت‌هایی نظیر بهبود امکان درگ اند دراپ موارد مختلف در آی او اس 13 و همچنین امکان استفاده از ترک پد و موارد دیگر در این تصاویر مفهومی نشان داده شده است. بر اساس این تصاویر آی او اس 13 قرار است از لحاظ کاربری قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. یکی از مهم‌ترین موارد نشان داده شده در این سیستم عامل شامل ارائه حالت تاریک در آیفون‌ها و آیپدها می‌شود.  

 حالت تاریک به کاربران اجازه می‌دهد تا از رابط کاربری سیستم عامل آی او اس به صورت بهینه‌تر استفاده کنند. استفاده بهینه از این قابلیت باعث می‌شود تا استفاده از دستگاه‌ها در محیط‌های تاریک که نور پس از زمینه کمی دارند به صورت بهتر و آسان‌تر مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس جدول زمان‌بندی شرکت اپل تصمیم دارد تا از آی او اس 13 در جریان WWDC 2019 رونمایی کند و پس از آن اقدام به عرضه نسخه‌های بتای آن کند. اپل نهایتاً در جریان پاییز 2019 و مشخصاً بین سپتامبر تا نوامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به صورت نهایی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373