لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارور WS-37505-0 و قطعی پلی استیشن نتورک برطرف شد

ارور WS-37505-0 و قطعی پلی استیشن نتورک برطرف شد

 شرکت سونی نزدیک به 6 ساعت پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که قطعی پلی استیشن نتورک برطرف شده است برطرف شده است و کاربران این کنسول دیگر با ارور 37505-0 در پلی استیشن نتورک مواجه نمی‌شوند.

نزدیک به 10 ساعت پیش کاربران پلی استیشن نتورک امکان دسترسی هبه این سرویس را نداشتند و نمی‌توانستند از طریق آن بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف را دانلود کنند و حتی بازی‌های آنلاین را در برخی از مناطق دنیا به اجرا دربیاورند. سونی اعلام کرده که این مشکل و ارور 37505-0 در پلی استیشن نتورک به دلیل مشکلات فنی بوده است که بیشتر در دستگاه‌های ریجن اروپا اتفاق می‌افتاده که حالا به طور کامل برطرف شده است.

ارور 37505-0 باعث می‌شد تا کاربران پلی استیشن نتورک نتوانند به بازی‌های آنلاین ارائه شده در این سرویس دسترسی داشته باشند. این مشکل برای بسیاری از کاربران پلی استیشن که از دستگاه‌های دارای ریجن انگلستان استفاده می‌کردند دردسرساز شده بود تا حدی که آن‌ها امکان خرید بازی، شارژ حساب کاربری از طریق خرید گیفت کارت PSN واجرای بازی‌های دیجیتالی خریداری شده از آن طریق را نداشتند.

بر این اساس کاربران پلی استیشن برای مدتی مشخص امکان اجرای بازی‌ها را نداشتند و با دردسرهای بسیار زیادی در این زمینه مواجه شده بودند.ارور یاد شده با نام دقیق WS-37505-0 شناخته شده است که به صورت مستقیم به محدودیت‌های موقتی شرکت سونی برای ارائه خدمات به کاربران مربوط بوده است. کاربرانی که با این ارور مواجه می‌شوند تا زمانی مشخص و مشخصاً تا جایی که شرکت سونی مشکلات فنی را برطرف نکند امکان دسترسی به این سرویس‌ها را نخواهند داشت.

گفتنی است که کاربران پس از مواجه شدن با این مشکلات باید تا زمان رفع مشکل نهایی این مشکل منتظر باقی بمانند. شرکت سونی تا پیش از این نیز با این مشکلات مواجه بوده و احتمالاً در آینده نیز ممکن است برای مدت زمانی مشخص با این مشکل مواجه باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420