لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل همچنان تراشه‌های ارتباطی اینتل را برای آیفون‌ها و آیپدها خریداری می‌کند

اپل همچنان تراشه‌های ارتباطی اینتل را برای آیفون‌ها و آیپدها خریداری می‌کند

 هفته گذشته بود که شایعاتی در مورد توافق قانونی میان شرکت اپل و کوالکام منتشر شد و مشخص شد که این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک همکاری خود را بر سر تأمین تراشه‌های ارتباطی کوالکام آغاز کند. اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل با ازسرگیری این همکاری همچنان تمایلی برای قطع همکاری با شرکت اینتل ندارد و این کمپانی همچنان تراشه‌های مودم اینتل را برای محصولات خود خریداری می‌کند.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از وال استریت ژورنال، شرکت اپل همچنان برای خرید تراشه‌های مودم به کار رفته در تلفن‌های هوشمند از اینتل علاقه نشان داده است. اینتل قرار است به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع فعال در زمینه عرضه تراشه‌های ارتباطی محصولات اپل فعالیت کند و این شرکت به طور کامل با اپل قطع همکاری نمی‌کند.

بر این اساس همکاری اپل و اینتل بر سر تولید تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم ارتباطی LTE تا پایان سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت. اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون XR2 و احتمالاً آیفون 11 و آیفون 11 پلاس از تراشه‌های ارتباطی شرکت اینتل که مبتنی بر نسل چهارم سیستم‌های ارتباط همراه هستند استفاده کند.

البته اپل هنوز برای تأمین مودم‌های مربوط به آیفون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G با شرکت اینتل قراردادی به امضا نرسانده است و به احتمال وظیفه تولید و عرضه این قطعات را به شرکت کوالکام واگذار خواهد کرد. بر این اساس می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل از سال 2020 میلادی وظیفه تولید انبوه قطعات تراشه 5G به کار رفته در آیفون‌های خود را به کوالکام واگذار می‌کند و پس از آن دیگر با اینتل همکاری نمی‌کند.

بر این اساس اینتل اعلام کرده که به دلیل از دست دادن یکی از مهم‌ترین مشتریان خود تمایلی به تولید و عرضه تراشه‌های ارتباطی 5G در بازار ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420