لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ضخامت آیفون 11 و آیفون 11 مکس بیشتر می‌شود

ضخامت آیفون 11 و آیفون 11 مکس بیشتر می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در زمان تولید و عرضه آیفون 11 و آیفون 11 مکس اقدام به افزایش ضخامت این دو تلفن هوشمند نسبت به نسخه پیشین آیفون‌ها کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف اکانت توییتری وان لیکس و وبلاگ فعال در حوزه فناوری با عنوان cashcaro شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون 11 و آیفون 11 مکس را با ضخامت بیشتری نسبت به آیفون XS و XS Max تولید کند. این دو منبع خبر بر پایه یک منبع مشترک اقدام به انتشار این گزارش کرده‌اند که بر اساس آن مشخص شده است که آیفون‌های جدید دارای ضخامت بیشتری نسبت به نسخه‌های پیشین آیفون‌های پرچم‌دار که در سال 2018 آماده عرضه شده‌اند دارند.

بر این اساس، پیش بینی می‌شود که دو تلفن هوشمند با نام‌های آیفون 11 و آیفون 11 مکس به ترتیب با سایز 5.8 و 6.5 اینچ آماده عرضه می‌شود قرار است چند میلی متر افزایش داشته باشد. آیفون 11 با سایز 5.8 اینچی دارای ضخامت 8.1 میلی متر و آیفون 11 پلاس با ضخامت 7.8 میلی متر آماده عرضه به بازار می‌شود.

وان لیکس اعلام کرده که این مسئله به طور مشخص به افزایش حجم دوربین و اضافه شدن یکی از لنزهای مربوط به این تلفن‌های هوشمند مربوط است. در حقیقت این اکانت توییتری به‌صورت نامحسوس شایعات مربوط به تلاش اپل برای عرضه دوربین دارای سه لنز در تلفن‌های هوشمند جدید خود را تائید کرده است و به‌زودی این محصولات باقابلیت‌های جدید آماده عرضه به بازار خواهند شد.

اپل تصمیم دارد تا این محصولات را همانند سال گذشته در جریان کنفرانس پاییزی خود آماده معرفی و پس از آن آماده عرضه به بازار کند. آیفون‌های جدید به دلیل رقابت با محصولات جدید عرضه شده در بازار توسط شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و هواوی دارای دوربین دارای سه لنز خواهند بود که برای عکاسی هوشمندانه‌تر و ثبت تصاویر باکیفیت‌تر به‌صورت حرفه‌ای مناسب هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373