لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات مربوط به عرضه ایرپاد 3 برای بار دیگر تائید شد

شایعات مربوط به عرضه ایرپاد 3 برای بار دیگر تائید شد

چند ساعت پیش مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس شرکت اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که اپل تصمیم به تولید و عرضه ایرپاد 3 تا پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی دارد و حالا خبرگزاری‌های دیگر نیز با اتکا به منابع آگاه در زنجیره تأمین محصولات اپل این مسئله را تائید کرده‌اند.

خبرگزاری دیجی تایمز به نقل از یک منبع خبری که خواست نامش فاش نشود اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا و پس از شروع فرایند عرضه ایرپاد 2 سفارش تولید انبوه ایرپاد 3 را به شرکت‌های تأمین کننده ارائه داده است.

بر این اساس مشخص شده است که دو منبع خبری متفاوت تولید و عرضه ایرپاد 3 را تائید کرده‌اند. دیجی تایمز نیز در گزارش جداگانه خود دقیقاً همان اطلاعات ارائه شده توسط مینگ چی کو را ارائه داده است و بر اساس ادعای او شرکت اپل تصمیم دارد تا نسل سوم هندزفری بی‌سیم خود را آماده عرضه به بازار کند.

این خبرگزاری همچنین تائید کرده که شرکت اپل در تولید و عرضه این محصول طراحی بدنه آن را نسبت به محصولات پیشین که از سال 2016 آماده عرضه به بازار شده‌اند تغییر نخواهد داد. علاوه بر این، در گزارش یاد شده به عرضه ایرپاد 3 به همراه سیستم حذف نویز برای افزایش کیفیت مکالمات صوتی و تصویری اشاره شده است.

دیجی تایمز همچنین اعلام کرده که اپل همکاری خود را به خاطر افزایش کیفیت دستگاه‌های یاد شده با یکی از کارخانه‌های چینی قطع کرده است و از این پس تصمیم دارد تا با یک کارخانه پیشرفته‌تر همکاری کند تا بتواند از آن طریق ایرپاد 3 را با کیفیت صدای بهتر در کنار امکان حذف نویزها در مکالمات صوتی آماده عرضه کند.

بر اساس شایعات، ایرپاد 3 قرار است در جریان فصل پایانی 2019 آماده معرفی شود و از اوایل سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار شود. گفتنی است که در این گزارش هیچ ادعایی در مورد عرضه ایرپادها با رنگی غیر از سفید نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420