لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ساعت هوشمند اپل واچ 4 ساله شد

ساعت هوشمند اپل واچ 4 ساله شد

 چهار سال پیش، یعنی در روز بیست و چهارم آوریل 2015 شرکت اپل برای اولین بار از ساعت هوشمند اپل واچ رونمایی کرد و در طول 4 سال گذشته 5 سری از این محصولات را آماده عرضه به بازار کرده است.

اپل واچ عرضه شده در سال 2015 با عنوان اپل واچ نسل اول شناخته می‌شد که اپل یک سال پس از آن اپل واچ سری 1 و سری 2 را با قابلیت پشتیبانی از جی پی اس و سیستم‌های ارتباطی وای فای آماده عرضه به بازار کرد. اپل واچ سری 3 که در دوازدهم سپتامبر 2017 رونمایی شد یکی از مهم‌ترین تغییرات را در دل خود جای داده بود و از طریق پشتیبانی از سیستم ارتباطی eSIM می‌توانست به نسل چهارم سیستم‌های ارتباطی متصل شود و بدون نیاز به آیفون و به صورت کاملاً مستقل کارهای مختلف را انجام دهد.

اپل در سال 2018 طراحی نمایشگر اپل واچ سری 4 را تغییر داد و اندازه آن را از 38 و 42 میلی متر به ترتیب به 40 و 44 میلی متر تغییر داد تا کاربران بتوانند با کیفیت بیشتری محتوای نشان داده شده در آن را مشاهده کنند.

اپل واچ تا به امروز توانسته بسیاری از قابلیت‌های سلامتی و ورزشی را در خود جای دهد. این ساعت هوشمند می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت داشته باشد. علاوه بر این اپل با طراحی و ساخت بدنه و بندهای مختلف این ساعت هوشمند را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد با سلیقه‌های مختلف تبدیل کرد.

تیم کوک به عنوان مدیر عامل شرکت اپل در جریان کنفرانس 12 سپتامبر 2017 اعلام کرد که اپل واچ یکی از مهم‌ترین محصولات فناوری به حساب میاید و قطعاً پرفروش‌ترین ساعت مچی در دنیا به حساب میاید. عرضه اپل واچ توسط شرکت اپل باعث تحکیم مدیریت تیم کوک از سال 2015 به بعد شد و سهام اپل را به طرز قابل توجهی افزایش داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373