لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار به کاربران گیفت کارت اپل: سرویس اپل نیوز پلاس را کنسل کنید!

هشدار به کاربران گیفت کارت اپل: سرویس اپل نیوز پلاس را کنسل کنید!

سرویس اپل نیوز پلاس به تازگی از طرف شرکت اپل آماده عرضه در آی او اس 12.2 شده است و بسیاری از کاربران اقدام به فعال سازی این سرویس در حساب کاربری خود کرده‌اند.

بر این اساس باید به کاربرانی که حساب کاربری اپل آیدی خود را با استفاده از گیفت کارت اپل شارژ کرده‌اند و از سرویس اپل نیوز پلاس را فعال کرده‌اند، هشدار داد که هر چه زودتر اقدام به کنسل کردن این سرویس کنند. اپل نیوز پلاس همانند اپل موزیک و دیگر سرویس‌های دیجیتالی اپل برای مدت زمانی مشخص به صورت رایگان آماده عرضه می‌شود و پس از آن به صورت خودکار به ازای ارائه اشتراک آن هزینه مشخصی را دریافت می‌کند.

بر این اساس، کاربرانی که اقدام به فعال سازی و استفاده از سرویس اپل نیوز پلاس در طول یک ماه گذشته گرفته‌اند، بهتر است پیش از پایان یافتن مهلت استفاده یک ماهه آن اقدام به کنسل کردن این سرویس کنند. چرا که در غیر این صورت اپل به صورت خودکار از هزینه اشتراک ماه دوم را از کاربران کسر می‌کند تا مجلات و محتوای خبری مختلف را نشان دهد. اپل نیوز پلاس از تاریخ 3 فروردین آماده عرضه شده است و در حال حاضر یک ماه از زمان عرضه آن می‌گذرد.

بنابراین به کاربران توصیه می‌شود تا در صورت شارژ بودن حساب کاربری اپل آیدی و عدم تمایل به پرداخت هزینه 9.99 دلاری هر چه سریع‌تر اقدام به کنسل کردن اشتراک این سرویس کنند تا شارژ اپل آیدی آن‌ها خالی نشود. البته باید گفت که این کار تنها در صورتی لازم به اجرا است که تا پیش از این کاربران اقدام به دریافت اشتراک یک ماهه رایگان را کرده باشند.

اپل نیوز به ازای دریافت 9.99 دلار به صورت ماهیانه امکان دسترسی به بیش از 200 مجله مختلف را می‌دهد که استفاده در ماه اول از آن رایگان بوده و پس از آن به صورت خودکار 9.99 دلار برای نشان دادن مجله‌های مختلف از حساب کاربری افراد کسر می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420