لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد 3 اواخر سال 2019 معرفی و آماده عرضه می‌شود

ایرپاد 3 اواخر سال 2019 معرفی و آماده عرضه می‌شود

تنها چند هفته از زمان معرفی ایرپاد 2 توسط شرکت اپل گذشته است و حالا شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در اواخر سال جاری میلادی از ایرپاد 3 رونمایی کند.

مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که در سه ماهه پایانی سال 2019 ایرپاد 3 به صورت عمومی آماده عرضه به بازار خواهد شد. بر اساس گزارش این تحلیلگر، شرکت اپل تصمیم دارد تا ایرپاد 3 را کمتر از یک سال پس از عرضه نسخه قبلی آماده عرضه به بازار کند و تغییراتی ویژه را در توسعه و عرضه آن اعمال کند. بر این اساس قرار است ایرپاد جدید علاوه بر سیستم شارژ بی‌سیم و تراشه بهینه یافته H1 مجهز به سیستم حذف نویز نیز بشود.

وی در ادامه پیش بینی‌های خود اعلام کرده که اپل با وجود معرفی از ایرپاد 3 در جریان رویداد زمستانی خود در سال 2019 تصمیم به عرضه و فروش این محصول در نیمه ابتدایی سال 2020 دارد. مینگ چی کو بر این اعتقاد است که این مدل جدید به طور کامل جایگزین نسخه دوم هندزفری‌های بی‌سیم شرکت اپل می‌شود که در آن قابلیت‌های سخت افزاری برای اتصال و پخش صدا در کنار پخش مکالمات صوتی بهینه سازی می‌شود. بر این اساس، اپل هیچ تغییری در نحوه طراحی ایرپاد 3 نخواهد داد و این محصول را با همان ظاهر گذشته که از سال 2016 مورد استفاده قرار گرفته است آماده عرضه به بازار می‌کند.

در گزارش این تحلیلگر همچنین اعلام کرده است که مدل سوم ایرپادهای بی‌سیم اپل در دو مدل جداگانه آماده عرضه می‌شود که مدل اول آن دقیقاً همان ظاهر پیشین را دارد و با همان قیمت سابق آماده عرضه به بازار می‌شود. مدل دوم این محصول قرار است با تغییراتی ویژه از لحاظ طراحی سخت افزاری و بدنه آماده عرضه به بازار شود.

ایرپاد 3 یکی از استراتژیک‌ترین محصولات سخت افزاری شرکت اپل است که تا بر اساس پیش بینی‌ها بین 75 تا 85 میلیون واحد از آن در بازه فصل پایانی 2019 تا آخر 2020 فروش خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420