لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعمیر کیبورد مک بوک‌ها در اولویت قرار می‌گیرد

تعمیر کیبورد مک بوک‌ها در اولویت قرار می‌گیرد

شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تعمیر کیبورد مک بوک‌ها را در اولویت اصلی قرار دهد و پس از آن خدمات ویژه‌ای را به کاربران این محصولات ارائه دهد.

بر اساس یکی از سندهای فاش شده از طرف شرکت اپل که برای کارکنان خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در فروشگاه‌های فیزیکی منتشر شده، مشکلات مربوط به کیبورد مک بوک‌ها در اولویت اصلی برای تعمیر قرار خواهند گرفت. بر این اساس اپل تصمیم دارد تا مشکلات ایجاد شده به خاطر طراحی کیبوردهای پروانه‌ای را به صورت سریع‌تر و بهینه‌تر از گذشته برطرف کند و چالش‌های به وجود آمده برای کاربران در سال‌های گذشته را برطرف کند.

بر اساس این یادداشت مشخص شده که بسیاری از مراجعین به بخش تعمیرات سخت افزاری اپل استورهای رسمی به خاطر خرابی‌های ناشی از کیبورد پروانه‌ای بهفروشگاه‌های این شرکت مراجعه می‌کنند. این مشکل در میان تمامی مدل‌های مک بوک‌های جدید وجود دارد و به همین دلیل شرکت اپل تصمیم دارد تا تعمیر این محصولات را در اولویت خود قرار دهد.

طراحی کیبوردهای پروانه‌ای برای اولین بار در سال 2015 و در مک بوک‌های 12 اینچی مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن اپل تمامی مدل‌های مک بوک پرو 2016 به بعد را مجهز به همین طراحی کرد. در پایان، اپل مک بوک ایر 2018 را نیز با همین طراحی آماده عرضه کرد که کاربران را با چالش‌های بسیار زیادی مواجه کرده بود. بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که طراحی پروانه‌ای کیبوردها باعث تسهیل روند نفوذ ذرات ریز در دستگاه‌ها و اختلال در روند تایپ با این کامپیوترها می‌شود . به همین دلیل بسیاری از کاربران با مشکلات مختلفی برای کارهای روزمره خود مواجه شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373