لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کانال یوتیوبی اختصاصی اپل تی وی پلاس راه اندازی شد

کانال یوتیوبی اختصاصی اپل تی وی  پلاس راه اندازی شد

 شرکت اپل یک ماه پس از رونمایی از سرویس دیجیتالی ویدیویی خود با عنوان اپل تی وی پلاس از کانال یوتیوبی اختصاصی آن رونمایی کرده است.

شرکت اپل یک حساب کاربری و کاملاً مجزا برای اپل تی وی پلاس آماده عرضه کرده است که کاربران از طریق آن می‌توانند به تریلرها و تصاویر ارائه شده در این سرویس برای کاربران منتشر شده است. بر این اساس کاربران می‌توانند بدون اینکه اقدام به خرید اشتراک این سرویس کنند محتوای دیجیتالی مربوط به تبلیغات ویدیویی در اپل تی وی پلاس را مشاهده کننده و پس از آن اقدام به خرید اشتراک آن کنند و به محتوای ارائه شده در آن دسترسی داشته باشند.

کانال یوتیوبی اپل تی وی قرار است به عنوان یکی از بخش‌های تبلیغاتی شرکت اپل برای سرویس دیجیتالی خود در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کند که باعث ترغیب کاربران به خرید اشتراک اپل تی وی پلاس و در نهایت استفاده از محتوای ارائه شده در آن می‌شود.

اپل به احتمال زیاد فعالیت بیشتری در شبکه‌های اجتماعی دیگر را شروع کند و بر آن اساس محتوای دیجیتالی خود را به صورت اختصاصی‌تر برای کاربران تبلیغ کند. این کانال یوتیوبی، در حال حاضر تعدادی از تریلرهای رسمی فیلم‌ها و سریال‌های ارائه شده در سرویس اپل تی وی پلاس را منتشر کرده است و اعلام کرده کاربران به زودی می‌توانند از این محتوا در دستگاه‌های مختلف خود استفاده کنند.

گفتنی است که سرویس اپل تی وی پلاس از طریق خرید گیفت کارت اپل و شارژ حساب کاربری اپل آیدی قابل خریداری و استفاده است. اپل بابت ارائه این سرویس به صورت ماهانه اشتراک مشخصی را از کاربران دریافت می‌کند و از طریق فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را در اختیار کاربران می‌گذارد.

این سرویس روی تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل آماده ارائه شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و با رابط کاربری مشابه به آن دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420