لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از ماوس در آیپد پرو اضافه می‌شود

پشتیبانی از ماوس در آیپد پرو اضافه می‌شود

شرکت اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در آینده نزدیک پشتیبانی از ماوس‌های سیم دار و بی‌سیم مبتنی بر دانگل را از طریق درگاه یو اس بی تایپ سی در آیپد پروها اضافه کند. بر این اساس ماوس در آیپد پرو از طریق آپدیت‌های نرم افزاری به کاربران ارائه خواهد شد.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از وب سایت MacStories حاکی از آن است که پشتیبانی از ماوس در آیپد پرو از طریق درگاه تایپ سی به کار رفته در نسخه‌های جدید این تبلت‌ها اضافه خواهد شد. اپل در نیمه دوم سال 2018 میلادی از آیپد پرو نسل سوم رونمایی کرد که در آن‌ها درگاه لایتنینگ جای خود را درگاه یو اس بی تایپ سی داده بود و به همین دلیل امکان اتصال دستگاه‌های جانبی مختلف به این دستگاه‌ها اضافه شده بود.

شرکت اپل نیز در تبلیغات ویدیویی مربوط به تعبیه درگاه تایپ سی در آیپد پرو نسل جدید اعلام کرده بود که این درگاه امکان پشتیبانی از بسیاری از وسایل جانبی نظیر ابزارهای ذخیره سازی و حتی دوربین‌های دیجیتالی مختلف را دارد و از این پس آیپدها می‌توانند همانند دستگاه‌هایی کاملاً کارآمد و همانند کامپیوترهای شخصی نیاز کاربران را برطرف کنند.

تعبیه ماوس در آیپد پرو و امکان پشتیبانی از این ابزار جانبی به صورت قابل حمل را به کاربران می‌دهد. بر اساس گزارش MacStories اپل تصمیم دارد تا در توسعه نسخه‌های بعدی آیپد پرو امکان استفاده از این محصول را با شباهت بیشتری نسبت به کامپیوترهای مک آماده عرضه کند که این مسئله باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر از دستگاه‌های همراه خود، بدون نیاز به دستگاه‌های دیگر استفاده کنند.

گفتنی است که پس از انتشار این اطلاعات، شایعات دیگری در مورد تلاش اپل برای ارائه پشتیبانی از دستگاه‌های دیگر نظیر دسته‌های بازی و اکسسوری‌های مشابه نیز منتشر شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420