لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنسول بازی اپیک گیمز احتمالا در سال 2020 عرضه می‌شود

کنسول بازی اپیک گیمز احتمالا در سال 2020 عرضه می‌شود

 گزارش‌های جدید منتشر شده از طرف خبرگزاری‌های مختلف حاکی از آن است که شرکت‌های اپیک گیمز و استیم به احتمال زیاد تصمیم دارند تا کنسول‌های بازی اختصاصی را آماده عرضه کنند.

وب سایت Theverge در گزارشی ویژه اعلام کرده که شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های بازی نظیر اپیک گیمز و استیم تصمیم دارند تا در آینده نزدیک کنسول‌های بازی خود را آماده عرضه کنند. اپیک تصمیم دارد تا با ارائه یک کنسول جداگانه علاوه بر فعالیت در پلتفرم‌های مختلف بازی، نظیر کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های بازی نظیر ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 یک کنسول جداگانه را برای کاربران اختصاصی خود آماده عرضه کند. بازی‌های ارائه شده در این کنسول از طرف اپیک گیمز با قیمت بسیار پایین‌تری آماده عرضه می‌شوند؛ اما کاربران دیگر پلتفرم‌ها همچنان باید هزینه‌های قبلی را برای دسترسی به بازی‌ها بپردازند.

شرکت استیم نیز برای رقابت هرچه بیشتر با اپیک گیمز تصمیم دارد تا محصولی مشابه را آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس می‌توان به این نتیجه رسید که در سال‌های آینده کنسول‌های بازی نسل نهمی خانگی دارای تعدد بیشتری هستند و به صورت انصاری توسط سونی، مایکروسافت و نینتندو آماده عرضه نخواهد شد.

بر این اساس کاربران از سال 2020 میلادی به بعد احتمالاً حق انتخاب بیشتری برای خرید کنسول‌های بازی خواهند داشت و می‌توانند بازی‌های مختلف را در کنسول‌های مختلف اجرا کنند. در این میان، تنها تفاوت کنسول‌های بازی در آینده به ارائه بازی‌های اختصاصی و شاید هم سرویس‌ها و خدمات ویژه نرم افزاری به کاربران باز می‌گردد و نحوه کاربری از تمامی کنسول‌های بازی به صورت یکپارچه‌تر آماده عرضه می‌شود تا کیفیت و تجربه کاربری با کنسول‌های بازی تغییر خواهد کرد و کاربران می‌توانند از امکانات ویژه و خاص‌تری در دستگاه‌های مختلف استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420