لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه آل دیجیتال ایکس باکس وان احتمالاً از درایوهای اکسترنال پشتیبانی نمی‌کند

نسخه آل دیجیتال ایکس باکس وان احتمالاً از درایوهای اکسترنال پشتیبانی نمی‌کند

گزارش‌های اخیر منتشر شده از طرف شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که نسخه بعدی کنسول‌های بازی این شرکت قرار است با عنوان ایکس باکس وان آل دیجیتال آماده عرضه می‌شود.

در این میان برخی از کاربران و تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا امکان دسترسی به درایوهای بلو ری را از طریق درگاه یو اس بی به کار رفته در آن‌ها فراهم کند. اما حالا بررسی‌های انجام شده نشان دهنده آن است که شرکت مایکروسافت به هیچ وجه امکان دسترسی به بازی‌های فیزیکی را به کاربران ایکس باکس وان آل دیجیتال را نمی‌دهد.

شرکت مایکروسافت قطعاً در تولید این محصولات از درگاه یو اس بی رونمایی می‌کند؛ با این حال کاربران امکان اجرای دیسک‌های فیزیکی مختلف را نخواهند داشت. ایکس باکس وان آل دیجیتال به طور کامل وابسته به سرویس ایکس باکس لایو خواهد بود و کاربران تنها می‌توانند به صورت دیجیتالی بازی‌های مورد نیاز برای این کنسول را تهیه و خریداری کنند. برای خرید بازی‌های قابل اجرا در این کنسول‌ها کاربران می‌توانند ابتدا اقدام به خرید گیفت کارت کرده و سپس با شارژ حساب کاربری اقدام به دانلود و نصب بازی‌های مورد نظر خود از طریق سرویس ایکس باکس لایو کنند.

بر این اساس، کاربرانی که تمایل به خرید بازی‌ها به صورت فیزیکی دارند، نمی‌توانند از ایکس باکس وان آل دیجیتال استفاده کنند و باید از نسخه‌های پیشین این کنسول، مثل ایکس باکس وان ایکس و اس استفاده کنند. گفتنی است که این نسخه از کنسول بازی قرار است با قیمت ارزان‌تر آماده عرضه شود و از لحاظ ابعاد بسیار کوچک‌تر از نسخه‌های عادی هستند.

ایکس باکس وان آل دیجیتال قرار است احتمالاً در جریان رویداد اختصاصی مایکروسافت در جریان کنفرانس E3 2019 آماده معرفی و عرضه به بازار شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420