لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین سلفی آیفون‌ها با کیفیت‌تر می‌شود

دوربین سلفی آیفون‌ها با کیفیت‌تر می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید و عرضه مدل‌های جدید تلفن هوشمند آیفون کیفیت دوربین سلفی را بیش از گذشته افزایش دهد.

تا پیش از این شرکت اپل در سال 2017 با معرفی آیفون X در سال 2017 اقدام به تجهیز دوربین جلویی گوشی‌های خود به دو دوربین مجزا کرده بود که می‌توانست برای تصویر برداری پرتره و تصاویر با کیفیت‌تر مورد استفاده قرار گیرد. اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل در تولید و عرضه آیفون‌های جدید اقدام به افزایش کیفیت دوربین جلویی آیفون‌های خود کند.

بر این اساس، مینگ چی کو تحلیل گر موسسه TF International اعلام کرده که شرکت اپل در سال جاری میلادی دوربین سلفی تلفن‌های هوشمند خود را با لنز 12 مگاپیکسلی تولید و آماده عرضه می‌کند. این در حالی است که دو پرچم‌دار قبلی این شرکت یعنی آیفون X و آیفون XS به همراه نسخه مکس آن دارای دوربین‌های سلفی با لنز 7 مگاپیکسلی بودند که حالا قرار است با کیفیت بیشتری آماده عرضه به بازار شوند.

مینگ چی کو اعلام کرده که مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در آیفون‌های 2019 به دوربین مربوط می‌شود و اپل تغییرات قابل توجه دیگری را به تلفن‌های هوشمند خود نمی‌آورد. مینگ چی کو با وجود انتشار این اطلاعات هیچ ادعایی در زمینه نحوه طراحی مربعی شکل دوربین پشتی تلفن‌های هوشمند جدید اپل نداده است و هنوز معلوم نیست که آیا این طراحی در تلفن‌های بعدی اعمال می‌شود یا اپل تصمیم به استفاده از شیوه‌ای متفاوت دوربین پشتی آیفون‌ها را تغییر دهد.

گفتنی است که بر اساس پیش بینی‌های انجام شده شرکت اپل تصمیم دارد تا روند بهینه سازی دوربین سلفی را در گوشی میان رده خود نیز اعمال کند و نسخه جدید آیفون XR نیز قرار است با همین تغییرات آماده عرضه به بازار شود. نسخه دوم آیفون ایکس آر به احتمال زیاد دارای دوربین دو لنزه بوده و می‌تواند به صورت بهینه‌تر عکس برداری کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373