لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زمان عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G معلوم نیست

زمان عرضه آیفون‌های مبتنی بر 5G معلوم نیست

تنها یک روز از انتشار خبر توافق میان اپل و کوالکام گذشته است و حالا شایعات ضد و نقیض متعددی در زمینه زمان عرضه آیفون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G منتشر شده است.

چند ساعت پس از انتشار خبر شروع همکاری اپل با کوالکام در زمینه تأمین مودم‌های 5G به کار رفته در آیفون‌ها وب سایت 9to5mac اعلام کرده که اپل در سال جاری میلادی آیفون‌های خود را مجهز به سیستم ارتباطی نسل پنجم می‌کند. اما حالا مینگ چی کو ضمن رد این ادعا اعلام کرده که شرکت اپل در سال 2020 آیفون‌های خود را به سیستم ارتباطی 5G مجهز می‌کند. بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو شرکت اپل به صورت اختصاصی تأمین قطعات ارتباطی تلفن‌های هوشمند خود را به شرکت کوالکام نمی‌دهد؛ بلکه کوالکام به صورت مشترک با شرکت سامسونگ وظیفه تولید انبوه تراشه‌های ارتباطی آیفون‌ها را بر عهده خواهند داشت.

وی همچنین اعلام کرده که اپل از سال 2020 آیفون‌های خود را با مودم‌های ارتباطی نسل پنجم آماده عرضه می‌کند و در حقیقت این شرکت بسترهای لازم برای تغییر سیستم ارتباطی ال تی ای در تلفن‌های هوشمند خود را فعلاً مناسب شرایط بازار نمی‌داند.

بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو شرکت اپل و کوالکام قراردادی شش ساله را در زمینه استفاده از پتنت‌های اختصاصی کوالکام در تلفن‌های هوشمند آیفون به امضا رسانده‌اند و این دو شرکت از نیمه دوم سال 2020 میلادی این قرارداد را اجرایی می‌کنند. ویبر این باور است که آیفون‌های عرضه شده در سال 2019 همچنان با تراشه‌های ارتباطی ال تی ای آماده عرضه به بازار می‌شوند و اپل هنوز نتوانسته در زمینه همکاری با شرکت‌های تأمین کننده قطعات خود به توافق برسد.

گفتنی است که اپل احتمالاً در سال 2020 نزدیک به 70 تا 75 میلیون واحد تلفن هوشمند 5G را آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420