لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس بوک افشای اطلاعات شخصی کاربران اینستاگرام را تائید کرد

فیس بوک افشای اطلاعات شخصی کاربران اینستاگرام را تائید کرد

 شرکت فیس بوک به عنوان سهام دار و صاحب امتیاز شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی تائید کرده که اطلاعات شخصی بسیاری از کاربران توسط هکرها فاش شده است.

این شرکت در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که پسورد میلیون‌ها کاربر اینستاگرام توسط هکرها در قالب یک فایل متنی فاش شده است که حتی هیچ گونه رمزنگاری خاصی روی آن‌ها انجام نشده است و کسانی که به این فایل دسترسی داشته باشند؛ می‌توانند تمامی اطلاعات شخصی کاربران و حساب کاربری آن‌ها را در اختیار خود بگیرند.

این گزارش به صورت مشخص در تاریخ 18 آوریل 2019 منتشر شده است و طی آن فیس بوک اعلام کرده که بسیاری از کاربران اینستاگرام در خطر هک شدن و از دست دادن حساب کاربری خود هستند و به همین دلیل بهتر است در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به تغییر رمز عبور خود کنند. گفتنی است که فیس بوک در مورد این حفره امنیتی توضیح داده که پسورد بسیاری از کاربران در قالب یک فایل متنی در اختیار کارکنان این شرکت قرار گرفته بود که به یک باره توسط هکرها فاش شده است و به همین دلیل افراد ناشناس و کسانی که مورد اعتماد فیس بوک نیستند توانسته‌اند به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

فیس بوک اعتراف کرده که این اطلاعات را به صورت رمزنگاری نشده در اختیار کارکنان خود قرار داده بود و به همین دلیل حساب کاربری افراد مختلف در خطر از دست رفتن قرار گرفته است.

وب سایت Recode در بررسی خود اعلام کرده که کاربران این شبکه‌های اجتماعی بهتر است به منظور مقابله با این مسئله هرچه سریع‌تر پسورد و ایمیل کاربری خود را تغییر دهند و تائید دو مرحله‌ای مبتنی بر شماره تلفن همراه را در حساب خود فعال کنند تا با مشکلات آتی در مورد این رخداد مواجه نشوند.

گفتنی است که تا پیش از این نیز فیس بوک و مجموعه شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر آن نظیر واتس اپ و اینستاگرام گرفتار مشکلاتی مشابه شده بودند که باعث سلب اعتماد بسیاری از کاربران نسبت به شبکه‌های اجتماعی تحت نظارت این شرکت شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420