لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بهینه شده آیفون 8 در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

نسخه بهینه شده آیفون 8 در سال 2020 آماده عرضه می‌شود

 شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در سال 2020 نسخه‌ای بهینه شده از تلفن هوشمند آیفون 8 را آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش اخیر وب سایت Economic Daily News شرکت اپل تصمیم دارد تا تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند 4.7 اینچی خود را برای یک سال دیگر نیز ادامه دهد و پس از سال 2019 نسخه‌ای بهینه شده از آیفون 8 را آماده عرضه به بازار کند.

این وب سایت بر این ادعا است که نسخه بهینه سازی شده آیفون 8 در حقیقت همان آیفون اس ای 2 است که با ظاهر جدیدتر و پردازنده بهینه سازی شده تر آماده عرضه به بازار می‌شود.

تا پیش از این، اپل در سال 2016 تصمیم به عرضه نسخه‌ای بهینه سازی شده از آیفون 5 اس با نامی جدید یعنی آیفون اس ای گرفت که از لحاظ قدرت پردازش و کیفیت دوربین بهتر از نسخه قبلی خود شده بود و از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی به خود ندیده بود. بر این اساس اپل تصمیم دارد تا آیفون اس ای 2 را به عنوان نسخه‌ای بهینه سازی شده از آیفون 8 با عنوان آیفون اس ای 2 و با سایز نمایشگر 4.7 اینچ آماده عرضه به بازار کند.

Economic Daily News همچنین اعلام کرده که آیفون اس ای 2 که نسخه‌ای ویژه از آیفون 8 به حساب میاید را در مارس 2020 آماده عرضه می‌کند که دارای پردازنده A13 و برچسب قیمت 649 دلار خواهد بود. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد همانند آیفون‌های تولید شده پیش از آیفون X دارای نمایشگر مبتنی بر پنل ال سی دی خواهد بود و قرار است برای رقابت با تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت‌تر در بازار که توسط شرکت‌هایی نظیر هواوی، Oppo و Vivo آماده عرضه شده‌اند تولید شود.

گفتنی است که اپل با وجود تمایل به تولید این محصول همچنان تصمیم دارد تا فرایند تولید آیفون‌های پرچم‌دار را ادامه دهد که مجهز به نمایشگرهای اولد با طراحی نمایشگر تمام صفحه هستند.

گفتنی است که شایعات منتشر شده در سال 2018 از آیفون اس ای 2 حاکی از آن بودند که این محصول با نمایشگر بدون حاشیه آماده تولید و عرضه می‌شود؛ اما گزارش Economic Daily News هیچ اشاره‌ای به این مسئله نکرده است و معلوم نیست که این تلفن هوشمند قرار است به چه صورت آماده عرضه به بازار جهانی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373