لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به خاطر مخفی کاری در زمینه آمار فروش آیفون‌ها به دادگاه می‌رود

اپل به خاطر مخفی کاری در زمینه آمار فروش آیفون‌ها به دادگاه می‌رود

 شرکت اپل به تازگی با یک شکایت قانونی مبنی بر مخفی کاری در زمینه ارائه اطلاعات کافی و دقیق در زمینه فروش تلفن‌های هوشمند آیفون به سهام داران و سرمایه گذاران مواجه شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده از دادگاه یاد شده، شرکت اپل در گزارش مالی ابتدای 2019 خود اعلام کرد که به خاطر کاهش میزان تقاضا در زمینه فروش آیفون XR در کنار کاهش درآمد حاصل از ارائه خدمات پس از فروش تعویض باتری تلفن‌های هوشمند آیفون در طول سال 2018، با درآمد بسیار کمی مواجه شده است؛ اما حالا بسیاری از سهام داران بر این اعتقاد هستند که اپل در زمینه ارائه اطلاعات دقیق برای فروش آیفون‌ها مخفی کاری کرده است و اطلاعات دقیقی در مورد فروش این محصولات را منتشر نکرده است.

به طور مشخص، در پرونده شکایت قانونی منتشر شده شاکیان ادعا کرده‌اند که کاهش میزان تقاضا برای فروش آیفون XR تنها به سه ماهه پایانی سال 2018 محدود نبوده است و اپل در زمینه فروش این محصول در ماه‌های ابتدایی سال 2019 میلادی نیز مخفی کاری کرده است. این در حالی است که شرکت اپل تا پیش از این به صراحت اعلام کرده بود که اطلاعاتی در مورد میزان دقیق فروش تلفن‌های هوشمند خود از سال 2019 به بعد منتشر نمی‌کند و اپل عملاً تمایلی به ارائه اطلاعات دقیق در مورد فروش محصولات فیزیکی خود ندارد.

در این شکایت، همچنین اپل به مخفی کاری در زمینه کاهش قیمت تلفن‌های هوشمند آیفون در برخی از کشورها محکوم شده است. اپل بدون اینکه اطلاعاتی مشخص به سهام داران خود منتشر کند، اقدام به همکاری با عوامل فروش تلفن‌های هوشمند خود در کشورهایی نظیر چین و تایوان کرده و قیمت آیفون‌ها را ظاهراً به صورت غیرمستقیم کاهش داده است که این مسئله به هیچ وجه به اطلاع سهام داران نرسیده بود.

این مسئله البته باعث شده بود تا سهام شرکت اپل در طور 3 روز ابتدایی ماه ژانویه 2019 نزدیک به 16 دلار کاهش پیدا کند که البته سهام داران به خاطر این مسئله بسیار ناراضی هستند و طی شکایت‌های قانونی خود خواستار شفاف سازی هر چه بیشتر شرکت اپل در زمینه فروش تلفن‌های هوشمند شده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420