لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های آی او اس 12 به کامپیوترهای مک میایند

قابلیت‌های آی او اس 12 به کامپیوترهای مک میایند

شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ مک او اس، بسیاری از قابلیت‌های ارائه شده در آی او اس 12 را به دستگاه‌های مک بیاورد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از نسخه‌های بتای مک او اس 10.15 که توسط وب سایت 9to5mac انجام شده است، شرکت اپل تصمیم دارد تا بسیاری از قابلیت‌های آی او اس 12 شامل افکت‌های نمایشی در آی مسیج، میانبرهای سیری و قابلیت اسکرین تایم را به مک او اس بیاورد.

این مسئله باعث می‌شود تا نحوه کاربری سیستم عامل مک او اس شباهت بیشتری به کاربری آیفون‌ها و آیپدها پیدا کند و از این پس کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های دسکتاپ خود استفاده کنند.

قابلیت اسکرین تایم که اولین بار در سیستم عامل مک او اس رونمایی شد، به کاربران این اجازه را می‌دهد که در ساعاتی خاص دسترسی به برخی از اپلیکیشن‌ها را برای کاربران دیگر محدود کند. برای مثال والدین می‌توانند از طریق این قابلیت استفاده مداوم از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را برای فرزندان خود محدود یا کنترل کنند.

علاوه بر این، میانبرهای سیری به کاربران مک او اس این اجازه را می‌دهد تا از طریق دستیار دیجیتالی سیری بتوانند برای مکان‌ها و شرایط مختلف، دستورهای متفاوتی را تعریف کنند تا از آن طریق بتوانند به صورت سریع‌تر کارها را با فرمان‌های صوتی انجام دهند و دیگر نیازی به تایپ کردن اطلاعات مختلف در رابط کاربری مک او اس و بخش اسپات لایت یا مرورگر سافاری نداشته باشند.

بر اساس جدول زمان بندی، شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان که در ژوئن سال جاری میلادی برگزار می‌شود از مک او اس 10.15 در کنار آی او اس 13 رونمایی کند و قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران بگذارد. گفتنی است که نسخه‌های جدید یاد شده قرار است ابتدا در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته و پس از آن در ماه سپتامبر و شروع پاییز به صورت عمومی در اختیار کاربران عادی قرار گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420