لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وب سایت رسمی اپل به مناسبت روز زمین پاک تغییر کرد

وب سایت رسمی اپل به مناسبت روز زمین پاک تغییر کرد

 شرکت اپل امروز به مناسبت روز زمین پاک صفحه اصلی وب سایت رسمی خود را تغییر داده است.

این شرکت در صفحه اصلی وب سایت Apple.com جمله‌ای ویژه را با عنوان (Products should leave their mark on the World, Not the planet.) را منتشر کرده است و این روز را گرامی داشته است. این جمله به معنای آن است که محصولات تولید شده توسط یک شرکت به جای تأثیر منفی روی سیاره زمین، باید روی دنیا و زندگی انسان‌ها تأثیرگذار باشند. اپل با انتشار این جمله تلاش کرده تا به کاربران محصولات خود ثابت کند که تمامی فرایندهای به کار رفته برای تولید و عرضه محصولات الکترونیکی و نرم افزاری این شرکت با سازگاری کامل با سیاره زمین و محیط زیست ساخته می‌شوند.

اپل بارها از طریق روش‌های مختلف تلاش کرده تا به جهانیان ثابت کند که تمامی محصولات و فعالیت‌های خود را با سازگاری کامل با محیط زیست آماده عرضه کند. این شرکت صفحه‌ای اختصاصی را در زیر شاخه اصلی وب سایت خود با عنوان environment اطلاعات کاملی در مورد نحوه ساخت محصولات خود با سازگاری محیط زیست منتشر کرده است که حالا به مناسبت روز زمین پاک به روز رسانی شده است.

اپل اعلام کرده که تمامی کامپیوترهای مک و آیفون‌ها با استفاده از آلومینیوم 100 درصد قابل بازیافت تولید می‌شوند. تمامی قطعات به کار رفته در آیفون‌ها، از برد مداری گرفته تا تراشه‌ها و دیگر قطعات آن به‌طور کامل با محیط زیست سازگار هستند و اپل در تولید محصولات خود کمترین آسیب ممکن را به محیط زیست میزند.

این شرکت همچنین برای ارائه سرویس‌های نرم افزاری خود نیاز به راه اندازی دیتاسنترهای در سراسر جهان داشته است که اعلام کرده که نیروی لازم برای کارکرد آن‌ها به‌طور کامل از طریق منابع انرژی تجدید پذیر تأمین می‌شوند و اپل هرگز از روش‌های غیرمعمول برای تأمین انرژی مورد نیاز خود استفاده نمی‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373