لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری منتسب به آیفون 11 و آیفون 11 مکس با دوربین سه گانه منتشر شد

تصویری منتسب به آیفون 11 و آیفون 11 مکس با دوربین سه گانه منتشر شد

 وب سایت «اسلش لیکس» به تازگی تصویری از منتسب به دو تلفن هوشمند شرکت اپل را منتشر کرده است و نام آن‌ها را آیفون 11 و آیفون 11 مکس گذاشته است که دارای دوربین پشتی به همراه سه لنز هستند.

تا پیش از این شایعات بسیاری تائید کرده بودند که شرکت اپل در جریان سپتامبر 2019 تصمیم به رونمایی از آیفون‌های جدید به همراه سه لنز دارد؛ اما حالا تصویر اسلش لیکس تصویری از دو قالب را منتشر کرده است که نشان دهنده دو تلفن هوشمند با شباهت تمام به شایعات منتشر شده در مورد تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل است.

این مجموعه شامل دو تصویر می‌شود که دو قالب احتمالاً فلزی را در دو سایز متفاوت با ظاهری مشابه با آیفون XS و XS Max به تصویر می‌کشند. در این دو تصویر پنل جلویی آیفون‌ها به طور کامل با آیفون‌های امروزی سازگار هستند؛ اما در قسمت پشتی آن‌ها، دوربین به همراه سه لنز و چینش مربعی نشان داده شده است. این تصاویر همچنین در یک پست جداگانه در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که می‌تواند تائید کننده شایعات مربوط به این محصولات باشد.

شایعات در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه آیفون‌های 2019 به همراه دوربین سه لنزه در سال 2018 و مشخصاً در زمانی که اولین بار شرکت هواوی از این دوربین‌ها در پرچم‌دار جدید خود با عنوان P20 رونمایی کرد منتشر شده بود. پس از این شایعات بسیاری از تحلیلگران نیز پیش بینی کردند که مهم‌ترین تغییراتی که در تولید و عرضه آیفون‌های نسل جدید خود در سال 2019 میلادی انجام می‌دهد مربوط به دوربین سه لنز خواهد بود و اپل پس از آن به افزایش قدرت پردازش تراشه A13 بسنده خواهد کرد.

در برخی از شایعات دیگر نیز آمده است که شرکت اپل یک تلفن هوشمند جدید را با عنوان آیفون XR2 آماده عرضه به بازار می‌کند که دارای دوربین دوگانه با کاربری مشابه با آیفون 7 پلاس و 8 پلاس است. گفتنی است که اپل نهایتاً در شهریور سال 98 از تلفن‌های هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420