لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان ردیابی دوستان از طریق آیفون‌ها فراهم می‌شود

امکان ردیابی دوستان از طریق آیفون‌ها فراهم می‌شود

شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در توسعه نسخه‌های آینده سیستم عامل آی او اس امکان دسترسی به ردیابی دوستان را برای کاربران آیفون‌ها فراهم کند.

تا پیش از این، کاربران آیفون‌ها از طریق قابلیت Find My iPhone می‌توانستند از طریق هر دستگاهی موقعیت مکانی دستگاه‌های متصل به اپل آیدی خود را پیدا کنند؛ اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا با توسعه قابلیتی جدید با عنوان Find My Friends امکان ردیابی دوستان و دستگاه‌های متصل به اپل آیدی آن‌ها را نیز فراهم کند.

بر اساس گزارش جدید وب سایت 9to5mac اپل تصمیم دارد تا در توسعه آی او اس 13 امکان Find My Friends را به کاربران ارائه دهد که از طریق آن افراد مختلف می‌توانند موقعیت مکانی دستگاه خود را برای افرادی که به آن‌ها اعتماد دارند به اشتراک بگذارند. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران حتی در زمانی که تلفن هوشمند خود را گم کرده‌اند و به دستگاهی دیگر برای احراز هویت و ورود به اپل آیدی خود را ندارند، بتوانند از طریق دوستان مورد اعتماد خود موقعیت مکانی دستگاه مورد نظر را پیدا کنند.

این شایعه توسط Guilherme Rambo به وب سایت 9to5mac ارائه شده است و او ادعا کرده که این اطلاعات را از طریق بررسی کدهای ارائه شده در نسخه‌های بتای آی او اس پیدا کرده است. کاربران علاوه بر امکان ردیابی آیفون دوستان خود، از طریق این قابلیت می‌توانند موارد دیگر مثل دستگاه‌های جانبی نظیر ایرپادهای بی‌سیم و اپل واچ را نیز مورد بررسی قرار دهند.

Guilherme Rambo همچنین ادعا کرده که اپل تصمیم دارد تا امکان ردیابی ابزارهایی نظیر Tile را نیز برای کاربران آی او اس 13 فراهم کند. Tile یک سری ابزارهای مبتنی بر جی پی اس است که به کاربران امکان ردیابی موارد مختلف نظیر دسته کلیدها و موارد مشابه را می‌دهد که تا پیش از این کاربران از طریق اپلیکیشن‌های هوشمند اختصاصی آن امکان دسترسی به آن را داشتند؛ اما حالا کاربران می‌توانند از طریق وب سایت رسمی آیکلاود و سرویس‌های دیجیتالی شرکت اپل که پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 13 آماده ارائه می‌شود، دستگاه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهند. گفتنی است که آی او اس 13 قرار است در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان که در ژوئن 2019 برگزار می‌شود آماده معرفی و عرضه به کاربران شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373