لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رقابت سامسونگ با اپل حتی در زمینه تعمیر محصولات نیز ادامه دارد

رقابت سامسونگ با اپل حتی در زمینه تعمیر محصولات نیز ادامه دارد

 شرکت سامسونگ مدت‌ها است که در زمینه‌های مختلف از قرار دادن قابلیت‌های مختلف در گوشی‌های گلکسی تا قیمت گذاری این محصولات در حال رقابت با اپل است.

در این میان مشخص شده است که شرکت سامسونگ حتی در زمینه تعمیر دستگاه‌های خود و تأمین قطعات مربوط به آن‌ها نیز از قیمت‌های رقابتی استفاده می‌کند. بر اساس گزارش جدید وب سایت PhoneArena شرکت سامسونگ بابت تعمیر نمایشگر اولد به‌کاررفته در گلکسی اس 10 ای، اس 10 و اس 19 پلاس به ترتیب هزینه 199، 249 و 269 دلار دریافت می‌کند. این در حالی است که رشکت اپل هزینه‌ای معادل 279 . 329 دلار را به ترتیب برای تعویض نمایشگر اولد آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس دریافت می‌کند.

این مسئله نشان می‌دهد که شرکت اپل برای تعمیر تلفن‌های هوشمند خود از کاربران هزینه بیشتری دریافت می‌کند که بسیاری از این مسئله را به عنوان تجارت غیرمنصفانه در نظر گرفته‌اند.

البته باید به یاد داشت که شرکت اپل برای تولید آیفون‌ها به صورت مستقیم پنل‌های نمایشگر اولد را تولید نمی‌کند. اپل برای تأمین این قطعات با شرکت سامسونگ و ال جی همکاری می‌کند. علاوه بر این، طراحی پیچیده و خاص آیفون‌ها باعث شده تا قیمت پنل‌های تأمین شده برای اپل نسبت به سامسونگ بیشتر شود و اپل در نهایت هزینه بیشتری را برای تأمین نمایشگرهای آیفون‌های جدید پرداخت کند.در نهایت این مسائل باعث شده تا قیمت نمایشگر آیفون‌ها نسبت به آنچه توسط شرکت سامسونگ و دیگر کمپانی‌های مشابه تولید می‌شود گران‌تر باشد .

علاوه بر این، گران‌تر شدن قیمت نمایشگر آیفون‌هاباعث می‌شود تا میزان هزینه‌ای که بابت این محصولات پرداخت می‌شود بیشتر از دیگر دستگاه‌ها باشد و کاربران باید مراقبت بیشتری از آیفون‌های خود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373