لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ساخت و تولید آیفون اس ای 2 ممکن است از سر گرفته شود

ساخت و تولید آیفون اس ای 2 ممکن است از سر گرفته شود

 فاکس کان به تازگی اعلام کرده که فرایند تولید و عرضه آیفون‌های شرکت اپل را در کارخانه‌های هندسی شروع می‌کند و حالا تحلیلگران بر این ادعا هستند که شرکت اپل ممکن است با ورود فاکس کان به شرکت هند تولید و عرضه آیفون اس ای 2 را برای بار دیگر شروع کند.

پروژه تولید و ساخت آیفون اس ای 2 قرار بود در سال 2018 اجرایی شود و طی آن اپل از نسخه دوم آیفون‌های کوچک سایز خود رونمایی کند. اما گزارش‌هایی که در انتهای سال 2018 منتشر شد حاکی از آن بودند که شرکت اپل پروژه تولید این محصول را متوقف کرده است و در سال 2018 تمایلی برای عرضه 4 آیفون به صورت هم‌زمان ندارد.

اما حالا مشخص شده است که اپل احتمالاً در سال 2019 میلادی برای بار دیگر فرایند تولید و عرضه آیفون اس ای 2 را شروع می‌کند و خط تولید آن در هند را کلید میزند. فاکس کان به عنوان مهم‌ترین طرف قرار دادن اپل برای اسمبل و تولید انبوه آیفون‌ها قرار است از چین به هند مهاجرت کند و تا پیش از این نیز آیفون اس ای و آیفون 6 اس در کشور هند تولید و عرضه شده بودند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که شرکت اپل تولید و عرضه آیفون اس ای 2 را در سال جاری میلادی آغاز کرده و آن را در طول سپتامبر یا نوامبر 2019 آماده عرضه به بازار می‌کند.

این شایعات در حالی مطرح شده‌اند که برخی از تحلیلگران شایعاتی را مبنی بر تلاش اپل برای ادامه روند تولید آیفون XR2 نیز منتشر کرده‌اند. در صورت حقیقت داشتن این مسئله، شرکت اپل در سال جاری میلادی تصمیم دارد تا 4 آیفون را آماده عرضه به بازار کند که شامل آیفون 11، آیفون 11 مکس، آیفون XR2 و آیفون اس ای 2 خواهند بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420