لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هکرها برای چندین ماه به سرورهای آوت لوک دسترسی داشته‌اند

هکرها برای چندین ماه به سرورهای آوت لوک دسترسی داشته‌اند

 شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که بسیاری از هکرها به سرورهای آوت لوک برای چندین ماه دسترسی داشته‌اند و می‌توانستند از طریق یک حفره امنیتی به حساب‌های کاربری افراد مختلف در سراسر دنیا دسترسی داشته باشند.

سخنگوی شرکت مایکروسافت اخیراً طی مصاحبه‌ای با وب سایت The Verge اعلام کرده است که این حفره امنیتی برای مدت سه ماه و مشخصاً از اول ژانویه 2019 از طرف هکرها مورد استفاده قرار گرفته بود و تا روز بیست و هشتم مارس سال جاری میلادی نیز در اختیار هکرها بود. این حفره امنیتی در نهایت از سرورهای آوت لوک برطرف شده است و از این پس کاربران می‌توانند به صورت ایمن و بهینه به سرویس‌های ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است که ابزارهایی که توسط هکرها مورد استفاده می‌گرفته از همین حالا از طرف شرکت مایکروسافت مسدود و غیرفعال شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و سریع به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

حساب آوت لوک و امنیت مربوط به آن از دو جهت اهمیت بسیار زیادی دارد. دلیل اول اهمیت امنیت این سرویس به اتصال مستقیم بسیاری از کامپیوترهای ویندوزی به حساب آوت لوک بازمی‌گردد. در حقیقت هکرها با نفوذ به این حساب‌های کاربری می‌توانند تمام موارد در حال استفاده در کامپیوترهای ویندوزی را بررسی و اطلاعات آن را بربایند یا آن‌ها را برای اهداف خراب کارانه دست‌کاری کنند.

دلیل دوم این مسئلهاتصال این حساب کاربری به مایکروسافت استور و سرویس ایکس باکس لایو است که باعث می‌شود تا هکرها بتوانند به شارژ حساب‌های کاربری برای خرید بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها در ایکس باکس و کامپیوترهای ویندوزی دسترسی داشته باشند. بر این اساس مشخص شده است که مایکروسافت برخلاف شرکت اپل و سرویس اختصاصی آن یعنی آیکلاود نتوانسته امنیت کاربران خود را به صورت بهینه حفظ کند و کاربران همچنان با چالش‌های بسیاری برای استفاده از این سرویس مواجه هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373