لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مزایای خرید الکترونیکی نسبت به خرید حضوری چیست؟

مزایای خرید الکترونیکی نسبت به خرید حضوری چیست؟

یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که امروزه ذهن بسیاری از افراد را به خود جلب کرده، بحث خرید اینترنتی است. خرید اینترنتی امروزه تقریباً در تمامی موارد رایج شده است و افراد می‌توانند تمامی محصولات مورد نظر خود را از اقلام مصرفی گرفته تا ابزارهای الکترونیکی و صنعتی را به صورت الکترونیکی سفارش داده و در مقابل درب منزل خود دریافت کنند.

در این میان، یکی از سؤالات مهم در مورد خرید اینترنتی محصولات این است که مزایای امکان خرید به صورت الکترونیکی نسبت به خرید حضوری چیست و چرا فرایند انجام این کار آسان‌تر از خرید محصولات به صورت حضوری است. 

از بین رفتن محدودیت‌های جغرافیایی

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی باعث می‌شود تا محدودیت‌های ایجاد شده به خاطر شرایط جغرافیایی از بین برود. برای مثال شاید موجودی یک محصول در فروشگاه‌های شهری خاص کمیاب یا نایاب باشد. بر این اساس خرید از فروشگاه‌های اینترنتی باعث می‌شود تا این محدودیت از بین برود و افراد بتوانند به راحتی محصولی را از شهری خاص خریداری کرده و آن را در مقابل منزل خود دریافت کنند.  

قیمت گذاری رقابتی


از دیگر مزایای خرید به صورت اینترنتی، سیستم قیمت گذاری فروشگاه‌ها بر اساس قیمت گذاری‌های رقابتی است. بستر اینترنت باعث شده تا تمامی فروشگاه‌ها بتوانند به راحتی قیمت محصولات خود را به صورت عمومی منتشر کنند و مشتریان برای بررسی قیمت‌ها نیازی به حضور در مکان فروشگاه‌ها ندارند. همین مسئله باعث می‌شود تا افراد به راحتی بتوانند قیمت محصولات در فروشگاه‌های مختلف را به دست بیاورند و فروشگاه‌های اینترنت مجبور هستند تا قیمتی رقابتی نسبت به فروشگاه‌های دیگر داشته باشند.  

نماد اعتماد الکترونیک

از دیگر مواردی که باعث افزایش هر چه بیشتر سطح اعتماد کاربران به فروشگاه‌های اینترنتی می‌شود، نماد اعتماد الکترونیکی صادر شده از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. این نماد نشان دهنده آن است که کسب و کار اینترنتی یاد شده به طور کامل قابل اعتماد بوده و در صورت وجود مشکلاتی خاص، وزارت صمت آن را پیگیری خواهد کرد.  

ضمانت هفت روزه


فروشگاه‌های اینترنتی و به خصوص آن دسته از فروشگاه‌هایی که درزمینهٔ فروش محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کنند، معمولاً خدماتی هفت روزه برای بازگشت محصولات را به کاربران ارائه می‌دهند. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران با اطمینان بیشتری محصولات خود را خریداری کنند و دیگر نگرانی درزمینهٔ خرید یا ارسال محصولات خراب، دسته دوم به جای نو و ری پک یا ریفربیشد کاهش پیدا کند.  

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420