لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری رندر از آیفون XR2 منتشر شد

تصویری رندر از آیفون XR2 منتشر شد

با وجود انتشار اطلاعات در مورد تلاش اپل برای توقف تولید نسخه‌های جایگزین آیفون XR در سال 2019 برخی از منابع خبری تصویری را منتسب به این تلفن هوشمند منتشر کرده‌اند و آن را آیفون XR2 خوانده‌اند.

این تصویر که توسط حساب کاربری وان لیکس در توییتر منتشر شده است حاکی از طراحی خاص و غیرمعمول یک تلفن هوشمند است که شباهت بسیار زیادی به آیفون XR دارد و بسیاری آن را آیفون XR2 در نظر گرفته‌اند. در این تصویر طراحی تلفن‌های هوشمند اپل که در دو سال گذشته شاهد آن‌ها بوده‌ایم به طور کامل دستخوش تغییر شده است. نمایش تمام صفحه در حالی در این تلفن هوشمند به کار رفته که بریدگی بالای آن یا همان ناچ به طور کامل حذف شده است و به جای آن یک صفحه بدون حفره و کاملاً مستطیل شکل قرار گرفته است. تنها بخشی که مانع کامل بودن نمایشگر تمام صفحه شده، حفره‌ای کوچک است که در قسمت بالایی آن و برای انتقال معامله تماس قرار گرفته است.

این تصویر همان‌طور که گفته شد توسط Steve Hemmerstoffer گرداننده اکانت توییتری وان لیکس منتشر شده است و ادعا کرده که نحوه نام‌گذاری آیفون‌ها در سال 2019 شامل آیفون 11، آیفون 11 مکس و آیفون XR2 می‌شود.

بسیاری از تحلیل‌ها تا پیش از این حاکی از آن بودند که اپل تا پایان سال 2019 فروش و عرضه آیفون‌های مبتنی بر نمایشگرهای ال سی دی را ادامه می‌دهد؛ اما حالا بسیاری از پیش بینی‌ها حاکی از آن هستند که اپل تصمیمی برای ادامه فرایند تولید و عرضه این نوع از تلفن‌های هوشمند را ندارد و آیفون‌های 2019 به دو مدل آیفون 11 و آیفون 11 مکس محدود خواهند بود. با این وجود تغییر طراحی نمایشگر و بدنه دستگاه همانند آنچه در تلفن‌های هوشمند اندرویدی می‌توان شاهد آن بود یکی از مهم‌ترین شانس‌های اپل برای ادامه تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت و میان رده به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373