لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پابجی ممکن است در بسیاری از کشورها فیلتر شود

پابجی ممکن است در بسیاری از کشورها فیلتر شود

 بازی پابجی از همین حالا در بسیاری از کشورهای جهان و از جمله آن‌ها هند و چین ممنوع است و حالا مشخص شده است که برخی از کشورها تصمیم به فیلتر کردن و مسدود کردن سرورهای این بازی دارند.

نزدیک به یک ماه پیش بود که پلیس گجرات هند تعدادی از دانش آموزانی که اقدام به بازی پابجی کرده بودند را دستگیر کرد و حالا دولت نپال به آی اس پی‌های این کشور دستور داده تا دسترسی این بازی را برای کاربران مسدود کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز پابجی در حالی در نپال فیلتر شده است که تمام رقیب‌های آن نظیر فورتنایت و اپکس لجنز همچنان برای کاربران در دسترس هستند. بر این اساس حتی بازی‌های قدیمی‌تری نظیر کانتر استرایک و آنریل تونومنت که خشونت نسبتاً بیشتری دارند هنوز قابل دسترس در کشور نپال هستند.

اقدام کشور نپال با استقبال سازمان‌های ارتباطی کشورهای دیگر نظیر هند و چین مواجه شده است و به احتمال زیاد این بازی در دو کشور ذکر شده نیز فیلتر خواهند شد. دولت نپال هنوز دلیل مشخصی را برای فیلتر کردن و مسدود سازی دسترسی کاربران این کشور به بازی یاد شده را مطرح نکرده‌اند با این حال برخی از مسئولین مناطق مختلف هند اعلام کرده‌اند خشونت این بازی بسیار بالا است و نه تنها اقدام به فیلتر کردن آن کرده‌اند، بلکه با متخلفینی که اقدام به اجرای آن در سرویس خود می‌کنند نیز برخورد قضایی خواهد کرد.

البته این مسئله در حالی است که نپال هنوز جرمی برای اجرای این بازی مشخص نکرده است و تنها به آی اس پی‌ها دستور توقف ارائه خدمات مربوط به آن را داده است.

برخی از خبرها نیز حاکی از آن هستند که کشور چین نیز تصمیم دارد تا اجرای این بازی را برای کاربران این کشور مسدود کند و در آینده تعداد کاربران مهم‌ترین بازی آنلاین استیم به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420