لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیدی‌های توهین آمیز در پلی استیشن تغییر می‌کند

آیدی‌های توهین آمیز در پلی استیشن تغییر می‌کند

 شرکت سونی به تازگی امکان دسترسی به قابلیت تغییر پلی استیشن آیدی را در اختیار کاربران قرار داده است و حالا مشخص شده است که این شرکت به صورت خودکار نام‌های توهین آمیز را از شبکه پلی استیشن آیدی حذف می‌کند.

سونی از یک سیستم خودکار برای تشخیص و حذف نام‌های توهین آمیز استفاده می‌کند و آن‌ها را به صورت متفاوتی نشان می‌دهد. در صورتی که کاربران از نام‌های توهین آمیز استفاده کنند؛ کلمه توهین آمیز در تمامی زبان‌ها تشخیص داده می‌شود و به صورت خودکار کاراکتر X به جای حروف آن قرار می‌گیرد. این قابلیت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت مشاهده یک آیدی توهین آمیز آن را گزارش کنند و نام آن را به سونی اعلام کنند تا این نام به صورت خودکار تغییر یابد.

سونی برای ارائه این کار هیچ اخطاری به کاربران نمی‌دهد و تنها به صورت خودکار اقدام به تغییر نام کاربری می‌کند. بر این اساس کاربرانی که از نام‌های توهین آمیز و بی‌ادبانه استفاده کنند حتی متوجه این موضوع در لحظه‌های ابتدایی تغییر نام نمی‌شوند؛ بلکه در آینده و در زمان ورود به منوی اصلی و اجرای بازی‌ها بانامی متفاوت مواجه می‌شوند که به طور خودکار از طرف سونی سانسور شده است.

این مسئله به دلیل اینکه بسیاری از کاربران سرویس پلی استیشن نتورک را نوجوانان و جوانان تشکیل داده‌اند در نظر گرفته شده است. بر این اساس کاربران ممکن است در آینده به خاطر استفاده از نام‌های آزار دهنده و توهین آمیز از این شبکه بن شوند و امکان دسترسی به این سرویس را نداشته باشند. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا پیش از اقدام برای تغییر نام در انتخاب دقت بسیار زیادی انجام دهند چرا که در غیر این صورت ممکن است با مشکلات مختلفی درآینده مواجه شوند که از لحاظ امتیازی و ممالی به هیچ وجه جبران پذیر نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420