لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل 500 میلیون دلار روی سرویس آرکید سرمایه گذاری کرده است

اپل 500 میلیون دلار روی سرویس آرکید سرمایه گذاری کرده است

 سرویس اپل آرکید که در روزهای ابتدایی سال 1398 رونمایی شد یکی از پر هزینه‌ترین سرویس‌های دیجیتالی شرکت اپل بوده است و این شرکت بیش از 500 میلیون دلار روی آن سرمایه گذاری کرده است.

بر اساس گزارش منتشر شده در خبرگزاری فایننشال تایمز شرکت اپل بیش از 500 میلیون دلار روی سرویس دیجیتالی اجرا و پخش بازی‌های ارائه شده در دستگاه‌های خود سرمایه گذاری کرده است. این سرویس همانند استیم، ایکس باکس لایو و سرویس‌های مشابه می‌تواند بازی‌های گوناگون را در اختیار کاربران دستگاه‌های مبتنی بر مک او اس و آی او اس کند.

اپل آرکید برای راه اندازی نیاز به همکاری شرکت‌ها و استودیوهای ساخت بازی داشت و به همین دلیل اپل نیاز به سرمایه گذاری و ارائه هزینه‌هایی قابل توجه به این شرکت‌ها بود تا بتواند اعتماد آن‌ها را برای عرضه بازی‌ها در سرویس‌های خود جلب کند. علاوه بر این، شرکت اپل برای عرضه این سرویس به کاربران نیاز به سرورهایی قدرتمند دارد تا از آن طریق بتواند توسعه و عرضه بازی‌های یاد شده را به صورت بهینه‌تر و قابل اجراتر در دستگاه‌های اختصاصی خود عرضه کند. بر این اساس اپل آرکید یکی از مهم‌ترین سرویس‌هایی است که اپل تا به امروز روی آن سرمایه گذاری کرده است و تصمیم دارد تا از آن طریق درآمد قابل توجهی را در ماه‌های آتی به دست بیاورد.

بررسی‌ها و شایعات منتشر شده در مورد این سرویس حاکی از آن است که اپل در صورت موفقیت سرویس اپل آرکید دو محصول اختصاصی برای اجرای بازی‌های همراه و دسکتاپ را توسعه می‌دهد و در آیند می‌توان شاهد عرضه یک کنسول بازی خانگی از طرف اپل در بازار جهانی بود. اپل احتمالاً تصمیم دارد تا آیپاد تاچ نسل هفتم یا محصولی مشابه با آن را به عنوان کنسول بازی دستگاه‌های همراه خود آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420