لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسترسی به فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ در سراسر دنیا مسدود شده است

دسترسی به فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ در سراسر دنیا مسدود شده است

 گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران سراسر دنیا حاکی از آن است که دسترسی به سه شبکه اجتماعی فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ با اختلال بسیار زیاد مواجه شده است.

بر این اساس بسیاری از کاربران در سراسر جهان با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند و نمی‌توانند به این شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که این محدودیت فقط به کشور یا منطقه‌ای خاص محدود نیست و بسیاری از کاربران در سراسر جهان نمی‌توانند به کاربران و مخاطبین خود دسترسی داشته باشند.

کاربران حتی نمی‌توانند به نیوز فید فیس بوک و تایم لاین استریم اینستاگرام را باز کنند و این مسئله به اینترنت یک سرویس ارائه دهنده خاص یا فیلترینگ محدود نیست. بر اساس بررسی‌های انجام شده وب سایت The Verge این محدودیت از ساعت شش و نیم صبح به وقت نیویورک ایجاد شده است و هنوز نیز قابل دسترس نیست.

گفتنی است که بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که این محدودیت به دلیل مشکلات ایجاد شده برای سرورهای اختصاصی فیس بوک است و این شرکت احتمالاً با حملات سایبری مختلف مواجه شده است که در نهایت مجبور به توقف کار سرورهای خود شده است.

فیس بوک، واتس اپ و اینستاگرام همگی تخت نظارت یک شرکت فعالیت می‌کنند و این اپلیکیشن‌ها در حال حاضر به خاطر سرورهای اختصاصی فیس بوک با مشکل مواجه شده‌اند. شرکت فیس بوک البته این مسئله را تائید کرده است و اعلام کرده که این مشکل به دلیل تغییرات اعمالی در سرورها است و به همین خاطر از کاربران عذرخواهی کرده است.

البته همچنان بسیاری از افراد ادعاهای مربوط به حملات سایبری را مطرح می‌کنند و اعلام داشته‌اند که این سرویس‌ها پس از پاک سازی‌های لازم آماده راه اندازی دوباره خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420