لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پردازش ابری مبنای اصلی سرویس‌های آینده شرکت اپل خواهد بود

پردازش ابری مبنای اصلی سرویس‌های آینده شرکت اپل خواهد بود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سرویس‌های دیجیتالی خود را با استفاده بهینه‌تری از پردازش ابری آماده عرضه کند.

تا به امروز سرویس آیکلاود اپل مهم‌ترین خدمات ابری اپل به حساب میامد که به کاربران امکان دسترسی به سیستم ذخیره سازی محتوا و فایل‌های خاص در فضای ابری را می‌داد؛ اما حالا اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک سرویس‌های اختصاصی خود را بر مبنای پردازش ابری آماده عرضه به کاربران کند.

Bradley Chambers یکی از تحلیلگران محصولات شرکت اپل در مقاله‌ای جدید اعلام کرده که شرکت اپل از همین حالا فرایند بررسی بسترهای لازم برای پردازش ابری را آغاز کرده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا این سرویس‌ها را آماده عرضه به کاربران کند.

پردازش ابری ارائه شده در سرویس‌های شرکت اپل قرار است بیشتر در استفاده‌های تجاری و آموزشی مورد استفاده قرار گیرد. گروه‌های تجاری و آموزشی در آینده می‌توانند با استفاده از پردازش ابری بسیاری از کارها را در سرورهای اختصاصی شرکت اپل انجام دهند و پس از آن نتیجه آن‌ها را در دستگاه‌های دریافت کنند.

اپل همچنین به احتمال زیاد تصمیم دارد تا امکان پردازش ابری را در برخی از اپلیکیشن‌ها به کاربران عادی نیز ارائه دهد. بر این اساس در صورت ارائه این خدمت از طرف شرکت اپل به کاربران عادی، اپلیکیشن‌ها می‌توانند با استفاده از اینترنت و پردازش ابری روی سرورهای مختلف، امکاناتی بهینه‌تر را در اختیار کاربران قرار دهد.

پردازنده به کار رفته در دستگاه‌های همراه تولید شده توسط اپل همگی بر اساس معماری ARM هستند با این حال پردازش ابری بسیار بالا در آن‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا قدرتی فراتر از آنچه از آیفون و آیپد انتظار می‌رود را قادر به انجام و اجرا باشند و دستگاه‌های همراه به طور کامل جای دستگاه‌های دسکتاپ را بگیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420