لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی لیست‌های مهم بازی تاج و تخت در اسپاتیفای منتشر شد

پلی لیست‌های مهم بازی تاج و تخت در اسپاتیفای منتشر شد

 سرویس موسیقی اسپاتیفای تعدادی از پلی لیست‌های جدید سریال بازی تاج و تخت را آماده انتشار در صفحه اصلی خود کرده است.

تا پیش از این سرویس موسیقی اسپاتیفای بسیاری از موسیقی متن فیلم‌ها و سریال‌ها را در خود جای داده بود. با این حال موسیقی‌های جدید منتشر شده در این سرویس در پلی لیست‌هایی جداگانه به مناسبت فرا رسیدن زمان پخش قسمت اول از فصل آخر سریال بازی تاج و تخت در صفحه اول آن قرار گرفته‌اند.

این موسیقی‌ها شامل یک پلی لیست کلی از تمامی موسیقی‌های متن سریال با عنوان Game of Thrones: The End is Coming و پلی لیست‌هایی برای اقوام و پادشاهی‌های مختلف می‌شود. اسپاتیفای یک پلی لیست ویژه برای وایت واک رها نیز ساخته است که از همین حالا قابل دسترسی برای کاربران است. موسیقی متن مربوط با سلسله تارگرین، لنیستر، استارک، براتیون می‌شود. نایت واچ‌ها و خاندان‌های سلطنتی دیگر نیز هر یک برای خود یک پلی لیست جداگانه دارند که مربوط به موسیقی متن مربوط به نمایش رویدادهای آن‌ها در طول سریال می‌شود.

پلی لیست خاندان‌های سلطنتی دیگر، به سلسله‌هایی مربوط می‌شود که اهمیت کمتری در پادشاهی هفت افلیم دارند. این پلی لیست که در اسپاتیفای با رنگ نارنجی نشان داده شده شامل موسیقی متن مربوط به خاندان گرجوی، تاریل، مارتل و بولتون می‌شود. یکی از موارد جالب برای گوش کردن این موسیقی‌ها کاور اختصاصی آن‌ها است که دقیقاً نماد هر خاندان را نشان می‌دهد.

گفتنی است که برای دسترسی به این موسیقی‌ها کاربران لزوماً نیازی به خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را ندارند با این حال برای عدم پخش تبلیغات در میان موسیقی‌ها کاربران می‌توانند اقدام به خرید گیفت کارت اسپاتیفای و خرید اشتراک پریمیوم آن‌ها کنند و البته اقدام به دانلود موسیقی‌های یاد شده به صورت مستقیم در اسپاتیفای کنند و از آن‌ها به صورت سریع و بهینه استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420