لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دکمه ESC در کیبورد آیپد کجا است؟

دکمه ESC در کیبورد آیپد کجا است؟

امروزه اکثر آیپدهای تولید شده توسط اپل امکان دسترسی به اسمارت کیبورد اختصاصی این شرکت را دارند و می‌توانند از آن طریق امکان تایپ متن‌های مختلف و کار به صورت حرفه‌ای را به کاربران ارائه دهند.

اپل در تولید آیپد تلاش زیادی کرده که تجربه کاربری با آیپد اختلالی در روند استفاده از آن به عنوان یک کامپیوتر شخصی ایجاد نکند و تبلت مهم و حرفه‌ای شرکت اپل بتواند به صورت اختصاصی تمامی نیازهای کاربران خود را به صورت یکپارچه برطرف کند.

در این میان یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای کاربران به وجود آمده این است که دکمه ESC که تقریباً در تمامی کامپیوترهای تولید شده در سراسر جهان پیدا می‌شود در اسمارت کیبورد آیپدهای اپل کجا است؟

دکمه ESC در بسیاری از موارد برای انجام کارهای مختلف به کار میاید و کاربران باید برای خروج از موارد مختلف از آن استفاده کنند. البته رابط کاربری آیپد و سیستم عامل آی او اس به گونه‌ای طراحی شده است که دکمه ESC نیازی به استفاده مداوم نداشته باشد با این حال روند استفاده از آن به شکل زیر است: 

استفاده از دکمه ESC در کیبورد آیپد

کیبورد آیپدها به گونه‌ای ویژه دکمه ESC را در خود جای داده است. این مسئله به معنای آن است که کاربران باید از دکمه‌های ترکیبی برای فراخوانی دکمه ESC استفاده کنند.

اگر از شل لینوکس یا دستورهای مبتنی در آیپد استفاده می‌کنید، استفاده از دکمه‌های ترکیبی کنترل+ کروشه باز (Cntrol+[) به عنوان اسکیپ فعالیت می‌کند. علاوه بر این، در بخش‌های دیگر ارائه شده در سیستم عامل آی او اس و اسمارت کیبورد کاربران کافی است از دکمه ترکیبی اف-ان به همراه دکمه مربع استفاده کنند. که در تصویر این متن نشان داده شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420