لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس ویدیوی دیزنی با قیمت 7 دلار در ماه آماده عرضه می‌شود

سرویس ویدیوی دیزنی با قیمت 7 دلار در ماه آماده عرضه می‌شود

 شرکت دیزنی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در جریان نوامبر سال جاری میلادی اقدام به توسعه و عرضه یک سرویس دیجیتالی اختصاصی برای رقابت با شرکت‌هایی نظیر اپل و نتفلیکس کند.

این سرویس که حاوی محتوای تولید شده توسط استودیوی دیزنی می‌شود با قیمت 7 دلار در ماه آماده عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند در دستگاه‌های دیجیتالی و از طریق اینترنت محتوای آن را مشاهده کنند. این سرویس با عنوان دیزنی پلاس نام گذاری شده است که کاربران می‌توانند از آن طریق به محتوای ویدیویی، کارتون‌ها و فیلم‌های قدیمی و جدید این سرویس به صورت بهینه دسترسی داشته باشند و دیگر نیازی به خرید اشتراک دیگر سرویس‌ها نخواهند داشت. محتوای دیجیتالی شرکت دیزنی تا پیش از این در سرویس‌های دیجیتالی دیگر نظیر نتفلیکس و Hulu آماده عرضه شده بود اما حالا این کمپانی تصمیم دارد تا سرویس خاصی را برای کاربران آماده عرضه کند. این محتوایت صرفاً محدود به کارتون‌ها و فیلم‌های استودیوی دیزنی نمی‌شوند بلکه این شرکت با همکاری مارول و استودیوهای دیگر فیلم‌ها و سریال‌های خاصی را آماده عرضه به کاربران کرده است.

سرویس دیجیتالی دیزنی پلاس قرار است برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌های ایکس باکس و ست آپ باکس‌های دیجیتالی در کنار کامپیوترهای شخصی، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند نیز آماده عرضه شود تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت سریع و بدون نیاز دانلود محتوای یاد شده، آن‌ها را در دستگاه‌های خود استریم کنند.

دیزنی هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه عرضه این سرویس به کاربران منتشر نکرده است با این حال به احتمال زیاد این سرویس در آینده نزدیک به همراه گیفت کارت اختصاصی خود آماده عرضه می‌شود یا اینکه کاربران باید از طریق روش‌های دیگر از این سرویس استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373