لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجیک کیبورد دارای تاچ بار آماده عرضه به بازار می‌شود

مجیک کیبورد دارای تاچ بار آماده عرضه به بازار می‌شود

شرکت اپل در توضیحات امروز خود در مورد نسل آینده کامپیوترهای مک اعلام کرده که تصمیم به تولید مجیک کیبورد دارای تاچ بار کند.

اپل امروز اطلاعاتی در مورد عرضه یک آیمک مبتنی بر سیستم احراز هویت فیس آیدی را معرفی کرد که بر اساس آن مشخص شده است که این کمپانی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک محصولاتی ویژه و منحصر به فرد را آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس مشخص شده است که مجیک کیبورد دارای تاچ بار قرار است در نسل بعدی آیمک‌ها آماده عرضه شود.

تاچ بار نوار لمسی بالای کیبورد مک بوک‌ها است که از سال 2016آماده عرضه در برخی از مدل‌های مک بوک پرو شد و حالا مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از 2019 یا 2020 این نوار لمسی را برای کامپیوترهای آیمک آماده عرضه کند.

اپل در توضیحاتی که در پتنت منتشر شده ارائه داده اعلام کرده که این شرکت به دلیل مسائل امنیتی نمی‌تواند سنسور تشخیص اثر انگشت را روی کیبورد بی‌سیم آیمک‌ها آماده عرضه کند. بر این اساس کاربران باید از روش‌های دیگری برای احراز هویت خود در دستگاه‌های جدید مک استفاده کنند. بر این اساس در آیمک‌های عرضه شده در سال جاری میلادی یا سال آینده باید شاهد عرضه مجیک کیبورد دارای تاچ بار بدون سنسور اثر انگشت باشیم. اپل تصمیم دارد تا تجربه استفاده از کامپیوترهای مک را در مدل‌های گوناگون یکسان کند تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و آسان‌تر از دستگاه‌های شخصی خود استفاده کنند.

اپل در اوایل سال جاری میلادی از آیمک‌های جدید در وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین خود رونمایی کرد. بر این اساس بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل تولید و عرضه این محصولات را به سال آینده موکول می‌کند. با این حال برخی از بررسی‌ها حاکی از آن است که آیمک‌های مبتنی بر این قابلیت‌ها در اواخر سال 2019 آماده عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420