لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انرژی مورد نیاز کارخانه‌های اپل از منابع 100 درصد تجدید پذیر تولید می‌شوند

انرژی مورد نیاز کارخانه‌های اپل از منابع 100 درصد تجدید پذیر تولید می‌شوند

شرکت اپل روز گذشته اعلام کرده که طی رایزنی‌های خود با کارخانه‌های تحت قرارداد برای تولید انبوه محصولات و قطعات توانسته آن‌ها را وادار به تأمین انرژی از منابع صد درصد تجدید پذیر کند.

بر این اساس کارخانه‌هایی نظیر TSMC که در زمینه تولید تراشه‌های مورد نیاز برای آیفون‌ها و آیپدها فعالیت می‌کنند در کنار کارخانه‌های فاکس کان و دیگر شرکت‌های تأمین کننده از این پس محصولات خود را با استفاده از منابع انرژی کاملاً تجدید پذیر آماده تولید می‌کنند. بر این اساس، تمامی محصولات اپل قرار است با فرایند کاملاً سبز و سازگار با محیط زیست آماده عرضه شود.

اپل اعلام کرده که کارخانه‌های ویسترون، پگاترون، فاکس کان و شرکت‌های ژاپنی فعال در تولید و عرضه نمایشگرهای ال سی دی آیفون XR و دیگر محصولات این شرکت از این پس به طور کامل از منابع انرژی یاد شده استفاده می‌کنند. بر این اساس اپل ادعا کرده که 74 درصد از میزان تولید مواد مبتنی بر کربن در زمینه تأمین قطعات و تولید محصولات خود کاسته است و تا سال 2020 تمامی انرژی بیش از 5 گیگاوات به میزان انرژی مورد نیاز خود برای تولید محصولات که از منابع تجدید پذیر به دست آمده است اضافه می‌کند.

این شرکت اعلام کرده که 2.5 میلیارد دلار در زمینه تغییر منابع انرژی خود هزینه صرف کرده است تا از آن طریق بتواند محصولات خود را به طور کاملاً سازگار با انرژی‌های تجدید پذیر آماده عرضه به بازار کند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت اپل حتی کارخانه‌های ژاپنی فعال در زمینه تولید نمایشگرهای آیفون را مجبور کرده تا سلول‌های خورشیدی انرژی مورد نیاز خود را تأمین آورند.

وب سایت اپل اعلام کرده که آلومینیوم‌های مورد نیاز برای تولید پنل کامپیوترهای مک شامل مک مینی و مک بوک ایر به طور کامل از طریق روش‌های سازگار با محیط زیست تولید و عرضه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420