لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات فنی آیفون ۶ . نازکتر، سبکتر و تصاویری بهتر

اطلاعات فنی آیفون ۶ . نازکتر، سبکتر و تصاویری بهتر

با احتمال ۴،۷ و ۵،۵ اینچی شدن آیفون ۶ باید انتظار دستگاهی سنگینتر از نسل قبل را داشته باشیم، چون نمایشگر بزرگتر به معنی وزن بیشتر است.

اما دست نگه دارید!

با توجه به اخبار جدید ارایه ی ایفون نازکتر از نسل حاظر احتمال دارد. با فن آوری جدیدی که در پانل نمایشگرهای جدید به کار می رود، نمایشگرها باریکتر خواهد شد. حتی احتمال استفاده از این فن آوری در ایپدهای آینده نیز میرود.

ایفون جدید، نازکتر و سبک تر

چند دهم میلیمتر آن هم به خاطر نمایشگر را شاید نتوان تغییری بزرگ به حساب بیاوریم اما:

بر اساس گزارش LEDinsider احتمالا اپل از فریمی سبکتر و نمایشگری نازکتر استفاده خواهد کرد. خوب اگر به اندازه ی ۴،۷ و ۵،۵ اینچی ایفون آینده توجه کنیم، با بازتر شدن دست مهندسان در جای دادن ابزارهای داخل ایفون، نازکتر شدن ایفون آینده را باید مسلم بدانیم.

ایفون ۶ با قطر کمتر

همچنین korea herald گزارشی منتشر کرده است و در آن از احتمال ارایه ی گلکسی جدید با پنل یک لایه گفته. از مزایای پنل یک لایه می توان به تصاویری با کیفیت تر، ترنس پرنسی بالاتر ، مصرف انرژی کمتر ، زاویه ی دید بالاتر و قطر کمتر نسبت به نمایشگر های ITO(indiom tin oxide( اشاره کرد .

محافظ یاقوت کبود

علاوه بر کلیه ی این مزایا اگر به تصاویر مفهومی ارایه شده از ایفون جدید توجه کرده باشید ، ایفون اینده بدون حاشیه های کناری خواهد بود. برای بهره بردن از این توانایی باید از پنل نمایشگرهای یک لایه بهره برد. شاید ار خود بپرسید حذف حاشیه ها چه خاصیتی برای کاربر دارد. باید برای بهتر فهمیدن این موضوع به کاربران ایپد ایر مراجعه کنید. اگر اپل بخواهد تولید کننده ی فبلتی باشد که قابلیت کار با یک دست را داشته باشد به این توانایی نیاز خواهد داشت. در اندازهی ۵،۵ اینچی اپل میتواند تنها تولید کننده ی فبلتی با این قابلیت در دنیا باشد.

البته اگر نمایشگر ایفون آینده با پوشش یاقوت (sapphire) ارایه شود داستان کمی متفاوت خواهد بود.

کارخانه ی تولید پوشش محافظ یاقوت کبود

همه ی ما میدانیم که اپل کارخانه ی تولید یاقوت را ساخته و به مرحله تولید رسانده. خوب حالا خاصیت این پوشش یاقوت چیست؟از آنجا که نمایشگر های جدید با ۴۴۱PPI ارایه خواهد شد و کیفیت نمایشگرها به حد اعلای خود رسیده حالا نوبت به لایه محافظ نمایشگر رسیده تا با شفافیت فوق العاده بالا و قطرکمتر بتوانند تصاویر با کیفیت تری ارایه کنند. روکش یاقوت برای نمایشگر، دوربین و حسگر تاچ ایدی به کار خواهد رفت .

پوشش محافظ یاقوت کبود

از دیگر دلایل به کار رفتن این روکش ، مقاونت بسیار بالای آن است. همه ی ما میدانیم در طبیعت الماس بالاترین تراکم و در نتیجه استحکام را دارد. اما در پله ی دوم استحکام و مقاومت یاقوت کبود قرار دارد. هرچند تولید چنین ماده ای گران است اما برای اپل و کاربران آن قیمت چندان اهمیتی ندارد.

کارخانه ی تولید پوشش محافظ یاقوت کبود

علاوه بر این اخبار، خبرهایی حاکی از توقف تولید ایفون ۵ سی و ارایه ی ۵ اس با بدنه و اجزایی سبکتر و ارزانتر به گوش می رسد. با این حساب در سال جاری با سه نوع ایفون روبرو خواهیم بود.

ایفون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی، ایفون۶ با نمایشگر ۵،۵ اینچی یا فبلت ایفون و ایفون ۵ جدید که ازبدنه ی فلزی برخوردار است اما ایفون ۵ اس نیست که احتمالا از طراحی و جنس ایپاد تاچ های نسل پنج فعلی بهره خواهد جست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373