لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسترسی به برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی برای بار دیگر مسدود شد

دسترسی به برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی برای بار دیگر مسدود شد

برخی از کاربران ایرانی اخیراً گزارش داده‌اند که اپلیکیشن‌های فارسی زبان مربوط به کسب و کارهای مختلف برای بار دیگر در سیستم عامل آی او اس 12 مسدود شده است.

بر این اساس بسیاری از کاربرانی که اپلیکیشن‌های فارسی خود را از سرویس‌هایی نظیر سیب اپ دریافت می‌کنند در حال حاضر به نرم افزارهای ارائه شده در این سرویس دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن‌هایی نظیر الو پیک، تپ سی، اسنپ فود، آسان پرداخت و غیره در حال حاضر با مشکلات یک ماه پیش مواجه شده‌اند و دوباره امکان دسترسی به آن‌ها برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

اپل از یک ماه پیش اقدام به محدود کردن امکان مجوز انترپرایز برای برخی از توسعه دهندگان کرده بود که این مسئله گریبان توسعه دهندگان ایرانی برای ارائه اپلیکیشن‌های خود به کاربران در سیستم عامل آی او اس را نیز گرفته بود. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های ایرانی تصمیم به استفادهاز مجوز انترپرایز اکانت‌های توسعه دهنده دیگر بگیرند که حالا به نظر می‌رسد که اکانت‌های جدید توسعه دهنده نیز دوباره برای دسترسی به این مجوز با مشکل مواجه شده‌اند. بر این اساس کاربران ایرانی آیفون‌ها و آیپدهای مبتنی بر سیستم عامل آی او اس 12 در حال حاضر به بسیاری از نرم افزارهای ارائه شده برای سرویس‌های ایرانی دسترسی ندارند.

در حقیقت اپل همچنان به دنبال ردیابی فعالیت شرکت‌های ایرانی است تا از آن طریق محدودیت‌های بسیار زیادی را برای آن‌ها در زمینه عرضه اپلیکیشن‌ها اعمال کند. اپل تا پیش از این و مشخصاً در سال 2017 میلادی به دلیل تحریم‌های اعمالی علیه ایران اپلیکیشن‌های استارت آپ ها و شرکت‌های این کشور را از اپ استور حذف کرد و توسعه دهندگان مجبور شدند تا برای عرضه نرم افزارهای خود به کاربران از راه کارهای جایگزین نظیر دسترسی به اپلیکیشن‌های مبتنی بر مجوز انترپرایز استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373