لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تغییر آیدی پلی استیشن 4 به زودی فراهم می‌شود

تغییر آیدی پلی استیشن 4 به زودی فراهم می‌شود

 شرکت سونی رسماً تائید کرده که امکان تغییر آیدی پلی استیشن 4 به زودی در اختیار کاربران این کنسول بازی قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند آیدی‌های خود را در کنسول تغییر دهند.

بر اساس گزارش منحصر شده توسط سونی، کاربران ریجن آمریکا پلی استیشن 4 از امروز یعنی دهم آوریل 2019 می‌توانند به این امکان دسترسی داشته باشند و کاربران ریجن اروپای این کنسول از فردا به این امکان دسترسی دارند.

بسیاری از کاربران تا پیش از این تمایل زیادی برای تغییر آیدی پلی استیشن خود داشتند با این حال شرکت سونی این امکان را به آن‌ها نمی‌داد و کاربران محدود به همان اکانتی بودند که در ابتدای خرید کنسول روی آن تنظیم می‌کردند. اما حالا مشخص شده است که کاربران در آینده نزدیک می‌توانند آیدی خود را در پلی استیشن تغییر دهند و با هویت و نام دیگری به اجرای بازی‌ها در شبکه پلی استیشن نتورک و کنسول بازی خود دسترسی پیدا کنند. گفتنی است که این اطلاعات در وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شده است و بر این اساس کاربران می‌توانند از صحت این موضوع مطمئن باشند.

گفتنی است که تغییر آیدی پلی استیشن تنها از طریق آپدیت‌های اخیر این کنسول امکان پذیر خواهد بود و کاربران برای دسترسی به آن باید ابتدا اقدام به آپدیت فریم ویر کنسول خود کنند. در غیر این صورت این امکان برای آن‌ها وجود نخواهد داشت. بر این اساس، کاربرانی که از بازی‌های کپی شده و غیرقانونی استفاده می‌کنند امکان دسترسی به این قابلیت را نخواهند داشت و نمی‌توانند به صورت قانونی آیدی خود را تغییر دهند.

گفتنی است که سونی اعلام کرده که هیچ محدودیتی در تعداد دفعات تغییر آیدی وجود ندارند و به همین دلیل کاربران دستگاه‌های قانونی می‌توانند از این خصیصه به صورت سریع و آسان دسترسی پیدا کنند و از آن‌ها استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420