لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هنرمندان تمایل بیشتری برای پخش موسیقی‌ها در اپل موزیک دارند

هنرمندان تمایل بیشتری برای پخش موسیقی‌ها در اپل موزیک دارند

 بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل با توسعه قابلیت‌های جدید برای هنرمندان در اپل موزیک توانسته توجه بیشتری از آن‌ها را نسبت به سرویس‌های رقیب نظیر اسپاتیفای جلب کند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده از طرف وب سایت Variety شرکت اپل با توسعه قابلیت‌های جدید در اپل موزیک توجه بیشتری از هنرمندان را به خود جلب کرده است. بر این اساس، نزدیک به 44 درصد از هنرمندان رضایت بیشتری از اپل موزیک نسبت به سرویس‌هایی نظیر آمازون پرایم موزیک، اسپاتیفای و گوگل پلی موزیک دارند و از تولیدات خود را با اشتیاق بیشتری در سرویس اختصاصی شرکت اپل منتشر می‌کنند.

اپل در سال 2017 امکان مشاهده آمار موسیقی‌های پخش شده توسط کاربران را برای هنرمندان فراهم کرده بود و از طرف دیگر این شرکت بابت پخش موسیقی‌ها در سرویس خود هزینه بیشتری را به هنرمندان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، یکی دیگر از مواردی که باعث افزایش توجه هنرمندان به اپل موزیک شده جشنواره‌های ویژه شرکت اپل است که طی آن به موسیقی‌هایی که از طرف مخاطبین بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، جایزه‌های خاصی را ارائه می‌دهد.

اپل موزیک به ازای اشتراک یک ماهه از کاربران هزینه 9.99 دلار را دریافت می‌کند. با این حال پس از دریافت اشتراک کاربران هیچ گونه محدودیتی در زمینه اجرای موسیقی‌ها در پلتفرم‌های مختلف شامل مک او اس، آی او اس، تی وی او اس، واچ او اس، ویندوز و اندروید ندارد و کاربران می‌توانند به صورت سریع به موسیقی‌های در حال پخش خود دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، مبارزه تجاری میان اپل و اسپاتیفای در کنار عدم احترام اسپاتیفای به آهنگ سازها باعث شده تا بسیاری از هنرمندان اشتراک موسیقی‌های خود را از اسپاتیفای خارج کنند و آن‌ها را در سرویس‌های دیگر نظیر اپل موزیک آماده عرضه به کاربران و مخاطبین خود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420