لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپاد تاچ نسل 7 چه زمانی عرضه می‌شود

آیپاد تاچ نسل 7 چه زمانی عرضه می‌شود

 در طول ماه مارس 2019 و روزهای ابتدایی بهار امسال، شرکت اپل تعدادی از محصولات سخت افزاری خود را آماده معرفی و عرضه به بازار کرد.

اپل چند روز پیش از برگزاری کنفرانس جدید خود در سال 2019 میلادی از چند محصول سخت افزاری رونمایی کرد. این محصولات شامل آیپد ایر 2019 و آیپد مینی 5 به همراه ایرپاد 2 می‌شدند. با این حال این شرکت هیچ تلاشی برای رونمایی از محصولات سخت افزاری جدید و در جریان کنفرانس بهاری امسال نکرد و تمام مدت زمان این رویداد را به معرفی محصولات نرم افزاری و سرویس‌های دیجیتالی نظیر اپل تی وی پلاس و اپل نیوز پلاس اختصاص داد.

با این حال شایعات منتشر شده تا پیش از این حاکی از آن بودند که اپل تا پیش از پایان یافتن نیمه ابتدایی سال 2019 میلادی از آیپاد تاچ نسل 7 نیز رونمایی خواهد کرد؛ این در حالی است که اپل در جریان این رویداد و حتی روزهای پیش از آن که محصولات سخت افزاری خود را در وب سایت رسمی خود رونمایی کرد، از آیپاد تاچ نسل 7 هیچ اطلاعاتی ارائه نداد.

آیپاد تاچ نزدیک به 1364 روز است که آپدیت نشده است و کاربران علاقه‌مند به استفاده از این محصول همچنان به خرید آیپاد تاچ نسل ششم محدود هستند. علاوه بر این در اوایل سال 2017 میلادی شرکت اپل اعلام کرد که فروش بسیاری از مدل‌های آیپاد تاچ نسل 7 را متوقف می‌کند که این مسئله به عدم علاقه کاربران به استفاده و خرید از این محصولات برای پخش موسیقی مربوط می‌شود.

اپل با این حال تصمیم داشت تا آیپاد تاچ نسل هفتم را به عنوان یک ابزار برای اجرای بازی‌های همراه و استفاده به عنوان سرگرمی رونمایی کند با این حال دو سناریوی مهم در مورد تلاش اپل برای معرفی این محصول منتشر شده است که به شرح زیر است:

  • -سناریوی اول در مورد آیپاد تاچ نسل هفتم اعلام می‌کند که این شرکت تمایلی به تولید و عرضه این محصول ندارد و آیپاد تاچ نسل ششم آخرین محصول از این دست خواهد بود. تحلیلگرانی که این سناریو را مطرح می‌کنند بر این باور هستند که اپل در سال 2019 میلادی دیگر تمایلی به فروش آیپاد تاچ ندارد و تولید این محصول را حرکتی رو به عقب می‌داند؛ چرا که بسیاری از کاربران تمایلی به ذخیره کردن و پخش کردن موسیقی‌ها در دستگاه‌هایی خارج از تلفن‌های هوشمند ندارند.
  • -سناریوی دومی که توسط برخی دیگر از تحلیلگران منتشر شده است، حاکی از آن بوده که اپل همچنان برای تولید و عرضه این محصول اصرار دارد و این محصول را به احتمال زیاد همانند آیپدهای 2019 به صورت یک باره در وب سایت فروشگاه آنلاین خود آماده عرضه به بازار خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373