لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کتاب بیوگرافی تیم کوک با عنوانی جنجالی منتشر شد

کتاب بیوگرافی تیم کوک با عنوانی جنجالی منتشر شد

 Leander Kahney به تازگی کتابی را با عنوان The Genius Who Took Apple to the Next Level آماده انتشار کرده است که سرگذشت تیم کوک، مدیرعامل اجرایی وقت شرکت اپل می‌پردازد.

ترجمه عنوان کتاب یاد شده (تیم کوک: نابغه‌ای که اپل را به مرحله بعدی برد) است که باعث جنجال بسیار زیادی شده است. این عنوان تا پیش از این قرار بود برای زندگی نامه جانی آیو، مدیر بخش طراحی صنعتی محصولات اپل به کار رود که حالا برای کوک نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

نویسنده این کتاب در نوشته‌های خود اعلام کرد که تیم کوک شخصی بسیار رازدار و کم سخن است و به همین دلیل نوشتن داستان زندگی او بسیار دشوار بوده است. همچنین او در کتاب خود تلاش کرده تا اطلاعات و رویدادهای حرفه‌ای تیم کوک در زمان فعالیت در شرکت اپل را به طور واقع گرایانه و بدون جانب داری نمایش دهد. Leander Kahney تا پیش از این نیز زندگی نامه جانی آیو را نوشته بود.

با وجود ادعای بی‌طرفی در این کتاب، عنوان آن یکی از مهم‌ترین مسائل جنجال برانگیز برای شرکت اپل بوده است. بسیاری از افراد و حتی سهام داران شرکت اپل با مدیریت تیم کوک و فعالیتاین کمپانی در سال‌های اخیر موافق نیستند و بر این ادعا هستند که اپل در چند سال گذشته درجا زده است و کاربران بابت این مسئله رضایت ندارند.

با این حال کتاب یاد شده به صورت عمده به انتخاب شدن تیم کوک از سال 2011 و پیش از مرگ استیو جابز به عنوان جانشین او و حواشی مربوط به فعالیت او به عنوان مدیرعامل شرکت اپل نیز می‌پردازد. در این کتاب جزئیاتی در مورد نحوه تلاش برای معرفی و عرضه اپل واچ، سرویس پرداخت Apple Pay و ایرپادهای بی‌سیم شرکت اپل پرداخته می‌شود و حتی چالش‌های اپل در مورد باز کردن قفل آیفون‌ها بر اساس تقاضای اف بی آی نیز توضیح داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420