لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتای عمومی آی او اس 12.3 نیز آماده عرضه شد

بتای عمومی آی او اس 12.3 نیز آماده عرضه شد

 شرکت اپل تنها یک روز پس از عرضه نسخه توسعه دهندگان بتای دوم آی او اس 12.3 این نسخه از سیستم عامل دستگاه‌های همراه شرکت اپل را برای کاربران عادی نیز آماده عرضه کرده است.

این نسخه به طور عمومی برای کاربران عادی ارائه شده است و به همین دلیل کاربران برای دریافت آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارند. به طور پیش فرض اپل برای ارائه اکانت توسعه دهندگان مبلغ 99 دلار را از طریق یکی از کارت‌های بانکی یا اعتباری بین‌المللی نظیر مستر کارت دریافت می‌کند. با این حال کاربران عادی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت این مبلغ به صورت رایگان نسخه جدید این سیستم عامل را برای دستگاه‌های خود دریافت کند.

برای دریافت این نسخه بتا و نسخه‌های در حال تست دیگر از سیستم عامل‌های شرکت اپل کاربران می‌توانند به راحتی به بخش تست کنندگان محصولات اپل در وب سایت رسمی این کمپانی رفته و با ارائه اطلاعات اپل آیدی خود به عضویت این سرویس درآیند تا از آن طریق نسخه‌های بتا را پیش از عرضه نسخه‌های نهایی دریافت و مورد بررسی قرار دهند.

گفتنی است که تا پیش از این در توضیحات آی او اس 12.3 گفته شده بود که این نسخه مجهز به اپلیکیشن جدید تی وی است که می‌تواند به سرویس اپل تی وی پلاس متصل شده و از آن طریق سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی را مدر دستگاه‌های خود تماشا کنند. گفتنی است که این اپلیکیشن قرار است در آینده نزدیک به عنوان نسخه‌ای مشابه با نتفلیکس و سرویس‌های مشابه به کاربران خدمات پخش محتوای ویدیویی را ارائه دهد.

با وجود عرضه این نسخه بتا به صورت عمومی برای کاربران هادی، توصیه می‌شود تا کاربران تا زمان عرضه نسخه نهایی آی او اس 12.3 صبر کنند و از نصب نسخه‌های در حال تست خودداری کنند. دلیل این مسئله آن است که این نسخه‌ها دارای باگ‌ها و مشکلات شناخته شده‌ای هستند که ممکن است کاربری دستگاه را تحت تأثیر قرار دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373