لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مورتال کمبت 11 در تاریخ 23 آوریل آماده عرضه می‌شود

مورتال کمبت 11 در تاریخ 23 آوریل آماده عرضه می‌شود

گزارش‌های تائید شده حاکی از آن است که بازی مورتال کمبت 11 قرار است در روز بیست و سوم آوریل 2019 (معادل با سوم اردیبهشت 98) آماده عرضه به بازار شود.

این بازی برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی، کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آماده عرضه می‌شود و پس از مدتی کوتاه برای نینتندو سوئیچ نیز آماده عرضه می‌شود. این بازی یکی از پر درخواست‌ترین قسمت‌های سری مورتال کمبت به حساب میاید که قرار است تا دو هفته دیگر در اختیار کاربران پلتفرم‌های مختلف اجرای بازی قرار بگیرد. قسمت اصلی پیشین مورتال کمبت با عنوان مورتال کمبت ایکس در سال 2015 آماده عرضه شده بود که پس از آن یک نسخه اضافی نیز به عنوان افزونه بازی آماده ارائه به کاربران شده بود.

این بازی قرار است داستانی ویژه و خاص داشته باشد و برخی از کاراکترهای جدید نیز به آن اضافه شود. گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که کاراکترهای نظیر Kitana در این بازی قابل انتخاب هستند و کاربران می‌توانند آن را به عنوان شخصیت اصلی انتخاب کرده و با آن بازی را به سرانجام برسانند.

علاوه بر این، کاراکترهای پیشین نظیر ساب زیرو و اسکورپیون نیز در این قسمت حضور دارند و هر یک از آن‌ها به عنوان کاراکتر اصلی و قابل انتخاب به حساب میایند. گفتنی است که برای دسترسی به بازی کاربران می‌توانند آن را در هر یک از سرویس‌های پخش بازی مورد علاقه خود تارگت کرده و پس از شروع تاریخ عرضه اقدام به خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری از طریق آن کنند تا به موارد مختلف بازی دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که اجرای غیرقانونی این بازی در دستگاه‌های مختلف باعث می‌شود تا کاربران به امکان اجرای آنلاین و محتوای قابل دانلود آن دسترسی نداشته باشند. علاوه بر این استفاده غیرقانونی از این بازی ممکن است باعث بن شدن کنسول از سرویس‌های پخش بازی نیز بشود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420