لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه نسخه جدید آیفون XR احتمالاً متوقف می‌شود

عرضه نسخه جدید آیفون XR احتمالاً متوقف می‌شود

 شایعات اخیر منتشر شده از طرف وب سایت ژاپنی Macotakara حاکی از آن است که اپل علاوه بر عرضه دو مدل آیفون مبتنی بر نمایشگر اولد و دوربین 3 لنز تصمیم به توقف تولید نسخه جایگزین آیفون XR دارد.

تا پیش از این بسیاری از تحلیلگران محصولات اپل بر این ادعا بودند که این کمپانی در تولید و عرضه آیفون 2019 نسخه جایگزین آیفون XR را نیز رونمایی و عرضه می‌کند. مینگ چی کو اعلام کرده بود که اپل تولید و عرضه آیفون‌های مبتنی بر نمایشگر ال سی دی را تا سال 2019 ادامه می‌دهد و از طرف دیگر وال استریت ژورنال در مقاله‌ای به تلاش اپل برای تولید و عرضه نسخه جایگزین آیفون XR با دوربین دو لنز اشاره کرد.

با این حال بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تمایلی برای ادامه تولید آیفون‌های مبتنی بر نمایشگر ال سی دی در سال 2019 ندارد و به همین دلیل آیفون‌های معرفی شده در سال 2019 به دو دستگاه مبتنی بر نمایشگر اولد و دوربین سه لنز محدود خواهد بود.

اپل از ماه‌های پایانی سال 2018 میلادی به دلیل معرفی آیفون XR و کاهش تمایل کاربران برای خرید این محصول باعث شد تا سهام شرکت اپل به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. اپل علاوه بر پایین بود فروش آیفون XR از سطح انتظارات، با مشکلات مربوط به تعویض باتری آیفون‌های قدیمی‌تر نیز دست و پنجه نرم می‌کرد که مجموع این مسائل باعث شد تا درآمد این کمپانی در شش ماه گذشته به طرز قابل توجهی کاهش داشته باشد.

بر این اساس، شرکت اپلبه احتمال زیاد تصمیمی برای تولید و عرضه نسخه جدید آیفون XR در بازار جهانی ندارد و آیفون XR عرضه شده در سال 2018 آخرین تلفن هوشمند این شرکت با نمایشگر ال سی دی خواهد بود که با قیمت پایین‌تر و به عنوان یک دستگاه میان رده آماده عرضه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420