لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 12.3 به همراه نسخه جدید اپلیکیشن TV عرضه شد

دومین بتای آی او اس 12.3 به همراه نسخه جدید اپلیکیشن TV عرضه شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش دومین بتای سیستم عامل آی او اس 12.3 را به همراه نسخه جدید اپلیکیشن TV برای توسعه دهندگان آماده عرضه کرده است.

افرادی که اکانت 99 دلاری توسعه دهندگان شرکت اپل را دریافت کرده‌اند از همین حالا می‌توانند این نسخه را به همراه کیت توسعه دهندگان دریافت کرده و قابلیت‌های این نسخه را در دستگاه خود تست کنند. دومین بتای آی او اس 12.3 تنها دو هفته پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 12.2 آماده عرضه شده است و فعلاً در دست تست توسط توسعه دهندگان قرار دارد تا اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور را بر پایه این نسخه بهینه سازی و آماده عرضه کنند.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در این نسخه از سیستم عامل آی او اس در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است، اپلیکیشن جدید TV است که از طریق آن می‌توان به سرویس اپل تی وی پلاس دسترسی پیدا کرد. اپل در جریان رویداد بهاری خود از سرویس اپل تی وی پلاس برای پخش محتوای ویدیویی رونمایی کرد و تصمیم داشت تا در اواسط ماه آوریل یا می این سرویس را به صورت عمومی آماده عرضه به صورت عمومی کند. بر این اساس مشخص شده است که سرویس اپل تی وی پلاس قرار است از نسخه عمومی آی او اس 12.3 به بعد در اختیار کاربران آیفون‌ها و آیپدها قرار گیرد.

پس از عرضه این نسخه از سیستم عامل آی او اس، کاربران می‌توانند با خرید گیفت کارت شرکت اپل و شارژ حساب کاربری اپل آیدی خود اقدام به تماشای فیلم‌ها در دستگاه‌های مختلف کنند. گفتنی است که سرویس اپل تی وی پلاس فقط محدود به دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس نبوده و در آینده نزدیک برای کامپیوترهای مک و ست تاپ باکس دیجیتالی اپل تی وی نیز آماده عرضه خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373